Gdzie kupić w Łodzi suszone pomidory ?

1. Data: 2004-05-11 13:03:06

Temat: Gdzie kupić w Łodzi suszone pomidory ?
Od: <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie

Pozdrawiam

Duży Miś

1. Data: 2004-05-11 14:13:14

Temat: Re: Gdzie kupić w Łodzi suszone pomidory ?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie
>
>ja kupuje w marketach typu tesco ,auchan itp.
chociaz mozna spotkac w malutkich sklepikach takze.
p.

1. Data: 2004-05-11 15:45:30

Od: Zbigniew Pieciul <M...@S...zeta-media.com> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> chociaz mozna spotkac w malutkich sklepikach takze.
> p.

W sloiczku w oliwie, czy sa rowniez same, suszone, w woreczku albo
pudelku plastykowym?

zb.

--
http://MrGrill.pl

1. Data: 2004-05-11 16:25:03

Od: <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> chociaz mozna spotkac w malutkich sklepikach takze.
> p.

:-(
Przed chwilą wrócilem z Geanta. Tam nie znalazłem.

Duży Miś

1. Data: 2004-05-11 16:34:22

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sloiczku w oliwie, czy sa rowniez same, suszone, w woreczku albo
> pudelku plastykowym?
>
>do slatki która plecam w sloiczku w zalewie z oliwy. czy sa pod inna
postacia nie wiem
p.>

1. Data: 2004-05-11 20:56:33

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja szukałam w Tesco - i nic nie widziałam, ale podobno gdzieś są - jak znajde
to dam znać
grazka

1. Data: 2004-05-12 07:27:04

Od: "Dorcia" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <D...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie

jeśli nigdzie nie znajdziesz, proponuję zajrzeć to małego sklepiku
warzywno-spożywczego na Kościuszki za Legionów jadąc w stronę
Mickiewicza.Ten sklepik jest tam od lat, a właściciel zawsze lubił mieć
ciekawe i egzotyczne produkty

pozdr,dorcia

Statoil - hot dogi...
poleacm sałatke