Gdzie kupię w Warszawie mandevillę?

1. Data: 2005-06-11 19:47:06

Temat: Gdzie kupię w Warszawie mandevillę?
Od: Zuzka <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

poszukuje tej rośliny w warszawskich miejscach z roslinami i albo źle
trafiam, albo to nazywa się jeszcze inaczej. dziś zeszłam pól miasta i
Panie (Panowie) robiły wielkie oczy kiedy o to pytałam.

wiece moze coś na ten temat?

Pozdrawiam

Zuzka

2. Data: 2005-06-11 20:02:37

Temat: Re: Gdzie kupię w Warszawie mandevillę?
Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuzka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trafiam, albo to nazywa się jeszcze inaczej. dziś zeszłam pól miasta i
> Panie (Panowie) robiły wielkie oczy kiedy o to pytałam.

A może przy Al.Krakowskiej 205- u pana Tomaszewskiego- gdzie można kupić
niemal wszystkie kwiaty.
Pozdrowniena,
Ela Łuczyńska.

3. Data: 2005-06-11 20:04:26

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trafiam, albo to nazywa się jeszcze inaczej. dziś zeszłam pól miasta i
> Panie (Panowie) robiły wielkie oczy kiedy o to pytałam.

Witaj!
Mandewille i jej odmianę sundavillę mają w Plantpolu.Ale gdzie w Warszawie jest
to nie wiem.
Pozdrawiam , Elzbieta

4. Data: 2005-06-11 20:51:07

Od: Zuzka <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj!
> Mandewille i jej odmianę sundavillę mają w Plantpolu.Ale gdzie w Warszawie jest
> to nie wiem.
> Pozdrawiam , Elzbieta

Tak Elu - słyszałam, ale to dość daleko od Warszawy:( Mimo wszystko
bardzo dziękuje:)

5. Data: 2005-06-12 13:03:52

Od: Zuzka <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może przy Al.Krakowskiej 205- u pana Tomaszewskiego- gdzie można kupić
> niemal wszystkie kwiaty.
> Pozdrowniena,

A w niedziele maja zamkniete?? dziś mam sporo czsu to bym się wybrała,
ale nie moge znaleźc kiedy maja otwarte:)))

6. Data: 2005-06-12 13:24:18

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> A w niedziele maja zamkniete?? dziś mam sporo czsu to bym się wybrała, ale
> nie moge znaleźc kiedy maja otwarte:)))

Na ogrodzeniu jest napisane 24h na dobę, więc przypuszczam, że w niedzielę
też.
Ela Łuczyńska

7. Data: 2005-06-12 13:29:38

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuzka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> A w niedziele maja zamkniete?? dziś mam sporo czsu to bym się wybrała, ale
> nie moge znaleźc kiedy maja otwarte:)))

Tutaj znalazłam listę roślin
http://www.kwiat.pl/naszagaleria/glowny.htm

Ela Łuczyńska

8. Data: 2005-06-12 13:37:22

Od: Zuzka <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela napisał(a):
> Użytkownik "Zuzka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tutaj znalazłam listę roślin
> http://www.kwiat.pl/naszagaleria/glowny.htm

to ja się chyba dziś wybiorę :)

ale... mandevilli nie ma;-(

9. Data: 2005-06-12 13:38:43

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> to ja się chyba dziś wybiorę :)
>
> ale... mandevilli nie ma;-(

Teraz moje komórki mózgowe zaczęły pracować........i chyba widziałam w
SEZAMIE, przy ul.Marszałkowskiej- na dole jest kwiaciarnia.
Ale mnie nie zabijesz / mam nadzieję /, jeśli się pomyliłam:)))))
Chyba te panie będa Ci w stanie pomóc
Ela Łuczyńska.

10. Data: 2005-06-12 13:40:15

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
> SEZAMIE, przy ul.Marszałkowskiej- na dole jest kwiaciarnia.
> Ale mnie nie zabijesz / mam nadzieję /, jeśli się pomyliłam:)))))

Ale dzisiaj SEZAM nie jest czynny.
Ela Łuczyńska

Owadobójcza cola.
dobry i źli sąsiedzi w ogródku