Gdzie leczyc bezplodnosc i gdzie sie przepadac?

31. Data: 2003-04-09 08:25:41

Temat: Re: Gdzie leczyc bezplodnosc i gdzie sie przepadac?
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Apr 2003 18:01:23 +0200 I had a dream that Z. Boczek <z...@w...pl>
wrote:
>A te dwa pierwsze dzieciaczki bez seksu (niezalecane) to dar Boży, księdza
>czy imprezy? :))))

Wiesz, wiara przenosi góry, a co dopiero malutkie plemniczki :-)

32. Data: 2003-04-09 09:03:14

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> [...]
>
> Jasne, aczkolwiek są to dość sporadyczne przypadki, prawda?

Nie chodzi o to, czy sporadyczne, czy nie. Zapytałeś (prześmiewczo), jak to
możliwe, że Kościół stawia takie warunki, skoro są niemozliwe do spełnienia,
więc odpowiedziałam. Sugerowałeś ponadto, że Kościół dopuszcza unieważnienie
małżeństwa z powodu bezpłodności, co nie jest prawdą. Unieważnienie jest
możliwe tylko wówczas, gdy dana strona o tym wie i zatai ten fakt przed
małżonkiem in spe.

> No nie wiem, czego obecnie naucza kościół, w sprawie kolejności, co po
czym.

W dalszym ciągu nie rozumiem, o co Ci chodzi.
ER

33. Data: 2003-04-09 09:27:03

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Apr 2003 11:03:14 +0200 I had a dream that Ewa Ressel <r...@p...fm>
wrote:
> [...]
>małżeństwa z powodu bezpłodności, co nie jest prawdą. Unieważnienie jest
>możliwe tylko wówczas, gdy dana strona o tym wie i zatai ten fakt przed

Masz szalone talenty w czytaniu pomiędzy linijkami, bo ja nic
takiego nie pisałem.

34. Data: 2003-04-09 18:49:46

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Grzegorz Janoszka
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> popełnił(a) co następuje:

| Wiesz, wiara przenosi góry, a co dopiero malutkie plemniczki :-)

No jak jest wiara (-> sex grupowy), to o wiele łatwiej zajść, to prawda!

Zresztą na językach nie tylko nowe wieści można przenosić, ale i życie :]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

35. Data: 2003-04-10 19:32:12

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Zuza" napisała ...

> Za to związane z pytaniem, gdzie się leczyć, jeżeli się okaże,
> że się jest bezpłodnym.
> Bo żeby się leczyć, to najpierw trzeba ... itd. /szczegóły w wątku/

Dla mnie najbardziej zdumiewające jest zakładanie przy odpowiedziach a
priori, że:
- nie próbowali mieć dziecka;
-przebadanie się jest im potrzebne do ślubu.

A jesli Maxii swoją dziewczyną nazywa osobę, z którą mieszka od kilku lat i
z którą od dwóch lat starają się o dziecko?
Wtedy wszystkie mądre porady sa jak kulą w płot.

pozdrawiam
boniedydy

36. Data: 2003-04-11 05:35:24

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" napisała ...

> Dla mnie najbardziej zdumiewające jest zakładanie przy odpowiedziach a
> priori, że:
> - nie próbowali mieć dziecka;
> -przebadanie się jest im potrzebne do ślubu.

Tego drugiego absolutnie nikt nie sugerował.
Problem "płodność a decyzja o ślubie" pojawił się
jako poboczna odnoga wątku i zostało to wyraźnie
zaznaczone na początku.
A co do pierwszego - sądzę (i nie tylko ja), że jednak nie próbowali.
Jeżeli się mylimy, to można nas było wyprowadzić z błędu
jednym krótkim postem. Ale jeżeli ktoś rzuca temat i zaraz
potem znika, to musi się niejako liczyć z faktem, że wątek
zacznie żyć swoim własnym życiem i szybciutko przestanie
mieć cokolwiek wspólnego z jego osobą, życiem i problemem.

Pozdrawiam !
Mała Mi

37. Data: 2003-04-11 07:31:46

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "boniedydy"
<b...@z...pl> mówi:

>Dla mnie najbardziej zdumiewające jest zakładanie przy odpowiedziach a
>priori, że:
>- nie próbowali mieć dziecka;
>-przebadanie się jest im potrzebne do ślubu.

Do tej pory się nie odzywałam, bo zwątpiłam w swoje umiejętności
czytania ze zrozumieniem po tylu kategorycznych wypowiedziach, ale
widzę, że przynajmniej jeszcze jedna osoba nie wyczytała powyższego z
postu inicjującego...

Agnieszka (nadal niepewna, ale na półulgwydechu)
--
.-._ http://www.pieski.tukan.pl/ - niestety zdechło
{_}^ )' Agnieszka Krysiak

38. Data: 2003-04-11 07:56:31

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zacznie żyć swoim własnym życiem i szybciutko przestanie
> mieć cokolwiek wspólnego z jego osobą, życiem i problemem.

Ok. musi się liczyć, bo taka specyfika grup ;) Co do pierwszego jednak
podkreślę, że od razu sądziłam, iż próbowali. Tak zrozumiałam pierwszy post.

pozdrawiam
boniedydy

39. Data: 2003-04-11 08:19:53

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" napisała ...

> Ok. musi się liczyć, bo taka specyfika grup ;) Co do pierwszego jednak
> podkreślę, że od razu sądziłam, iż próbowali. Tak zrozumiałam pierwszy
post.

Jeżeli Maxii się nie odezwie (a raczej się na to nie zanosi),
to już nigdy się nie dowiemy, kto zrozumiał prawidłowo. :-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

40. Data: 2003-04-11 09:23:56

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zuza <z...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam
> Dlaczego wiekszosc z was wysyla odpowiedzi na post Maxii, zupelnie nie
> zwiazane z pytaniem gdzie mozna sie przebadac?

Primo, to są grupy dyskusyjne. Secundo, nie do końca wiadomo, o co chodzi
autorowi, żeby dać sensowną radę, czasem trzeba wiedzieć coś więcej. Tertio,
jak chce "dziś pytanie, dziś odpowiedź" bez żadnych komentarzy, niech
zadzwoni do informacji albo co.

JoP

Ewangelia feminizmu
Super ciuchy prosto z USA
Dawny watek o kontrolowaniu poczty dziecka (narkomana)
PD: Sterylizacja - tak/nie?
[allegro] UBRANKA do chrztu i nie tylko