Gdzie materace na wymiar?

1. Data: 2005-06-17 07:01:16

Temat: Gdzie materace na wymiar?
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Sosnowe łózko mojego dziecka ma nietypowe wymiary 78x187.
Chcialabym wymienic w nim materac z gąbki na jakiś lepszy.
Ale nie wiem, czy można gdzies zamówic materac na nietypowy wymiar.
W sieci znalazłam tylko www.selene.pl, gdzie robią materace 80x190, ale
boję się, ze taki materac sprężynowy nie da sie 'scisnąc' ;-).

Pozdrowienia,
Lila

2. Data: 2005-06-17 09:48:07

Temat: Re: Gdzie materace na wymiar?
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lila wrote:
> [...]
> W sieci znalazłam tylko www.selene.pl, gdzie robią materace 80x190,
> ale boję się, ze taki materac sprężynowy nie da sie 'scisnąc' ;-).

Ostatnio wlasnie skracalam lozko sosnowe do rozmiaru 80x180 a materac
sprezynowy kupilam na 190. Odcielam jeden rzac sprezyn i jest ok.
Znalazlam na google:
http://www.sklep-materace.pl/ [wszystkiego rodzaju materace, na każdy
wymiar ]
Na twoim miejscu poprostu spytalabym sie w sklepach z materacami w swoim
miejscie czy jest opcja na indywidualne zamowienie.

Zazula

3. Data: 2005-06-17 14:53:03

Od: "MK" <n...@f...spam> szukaj wiadomości tego autora

www.merita.com.pl

zrobili mi materac na zamowienie, wybralem cos z katalogu, ale krotszy o
10cm.
trzeba tylko wplacic zaliczke
mk

4. Data: 2005-06-18 06:46:33

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wszystko Ci jedno, czy w Ustrzykach Górnych, czy w Szczecinie?
JAck

5. Data: 2005-06-18 15:41:37

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lila wrote:

> [...]
> W sieci znalazłam tylko www.selene.pl, gdzie robią materace 80x190, ale
> boję się, ze taki materac sprężynowy nie da sie 'scisnąc' ;-).

Ostatnio kupowaliśmy w Ikea materac sprężynowy w promocji, też na bardzo
nietypowe łóżko - spokojnie dał się typowy rozmiar wcisnąć w nietypową
ramę. IMHO te 2 - 3 cm różnicy spokojnie dałyby się upchnąć, przynajmniej w
przypadku naszego materaca. Wcześniej zamawialiśmy w sklepie materac w
nietypowym rozmiarze, kosztowało to 20 zł, takie odstępstwo od normy.

Justyna

Szukam płytkiej wąskiej zmywarki
Jakie tabletki do zmywarki Whirlpool, ewenuralnie jakie specyfiki do niej ?
ZELMER WODNIK ?????
rurka + prysznic
lodowka amica azc 4102p