ZELMER WODNIK ?????

1. Data: 2005-06-16 15:37:23

Temat: ZELMER WODNIK ?????
Od: "MART" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko czy ktoś z was ma w domu takowy odkurzacz piorący i o jakieś
opinie bym prosił . Jak pierze dywany i czy dobrze odkurza?
Z góry dziękuję.
Pazdrufka :)

2. Data: 2005-06-16 16:12:46

Temat: Re: ZELMER WODNIK ?????
Od: "gbad" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

MART <m...@o...pl> oznajmił(a) co następuje:
> Mam pytanko czy ktoś z was ma w domu takowy odkurzacz piorący i o
> jakieś opinie bym prosił . Jak pierze dywany i czy dobrze odkurza?

opinie mogą być tylko w tym przypadku subiektywne, zaletą jest niewątpliwie
filtr wodny ale co do prania mozna mieć zastrzeżenia. Jezeli bym się
decydował w tym momencie a nie 2 lata temu wybrałbym coś zupełnie innego
aczkolwiek KONIECZNIE z filtrem wodnym /ecoPREMIUM, paradise 31, Karcher DS
5500/ - kolejność przypadkowa :)
pzdr

3. Data: 2005-06-16 17:09:50

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanko czy ktoś z was ma w domu takowy odkurzacz piorący i o jakieś
> opinie bym prosił . Jak pierze dywany i czy dobrze odkurza?

tez sie nad tym zastanawialem, ale konieczność mycia filtra wodnego po
kazdym sprzataniu - jak dla mnie - dyskwalifikuje go

JR

4. Data: 2005-06-16 18:44:45

Od: "Franek Kowalski" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MART" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanko czy ktoś z was ma w domu takowy odkurzacz piorący i o jakieś
> opinie bym prosił . Jak pierze dywany i czy dobrze odkurza?
> Z góry dziękuję.
> Pazdrufka :)

Nie polecam. odkurzacz glosny, ciezki, skomplikowana obsluga, jednym slowem
tragedia.

pozdrawiam
Franek

5. Data: 2005-06-16 18:52:01

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam pytanko czy ktoś z was ma w domu takowy odkurzacz piorący i o jakieś
> opinie bym prosił . Jak pierze dywany i czy dobrze odkurza?

Używałem przez 3 lata i przerzuciłem się na bezworkowca.
Filtr wodny, to tylko bajer marketingowy. Filtr "szmaciany",
który jest za filtrem wodnym był po każdym odkurzaniu czarny.
Mycie tego ustrojstwa to tragedia. W tej chwili odkurzacz jest
w piwnicy i zamierzam go używać tylko do prania dywanów.

Witek

6. Data: 2005-06-16 20:26:00

Od: "gbad" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witek <w...@e...com.pl> oznajmił(a) co następuje:
> Filtr wodny, to tylko bajer marketingowy.

Nie do końca, po prostu jest to nie najlepiej rozwiązane konstrukcyjnie bo
gdyby najpierw była woda a później dodatkowe zabezpieczenia byłoby ok a w
tym przypadku jest albo woda albo górny filtr szmaciany. Np. ecoPremium ma
już zdecydowanie lepsze rozwiązania.
pzdr

7. Data: 2005-06-17 06:03:38

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 16 Jun 2005 17:37:23 +0200, na pl.rec.dom, MART napisał(a):

> Mam pytanko czy ktoś z was ma w domu takowy odkurzacz piorący i o jakieś
> opinie bym prosił . Jak pierze dywany i czy dobrze odkurza?
> Z góry dziękuję.
> Pazdrufka :)

Najgorszy syf jaki widzialem, przereklamowany szmelc... plastik pekl po
paru miesiacach, silnik siadl po 2 latach - wyrzucilem i nigdy wiecej
zelmera!

8. Data: 2005-06-18 16:44:51

Od: "MART" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki !!