Re: Gdzie można poznać drugą połowę pomarańczy?

From: "Joanna i Włodek" <w...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Gdzie można poznać drugą połowę pomarańczy?
Date: Thu, 31 Jan 2002 22:04:53 +0100

Użytkownik "jkwasek" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
news:a3bhef$a8k$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam wszystkich
>
> No właśnie - pytanie które od dłuższego czasu mnie nurtuje - jak
można
> znaleźć (poznać) partnera - dodajmy po 30. Krąg znajomych się już
> ustabilizował - nie powiększa się - jeżeli wśród nich nie znalazła
się do
> tej pory ta druga połowa - to się już nie znajdzie.

Ja tam polecam ogłoszenie w gazecie (ale jakiejś przywoitej, a nie
erotycznej :-) ). U mnie (bo nie wiem, co u Was we Wrocku wychodzi) są
Anonse i tam poznałam swoją drugą połowę pomarańczy, która nie miała
tylko po 30, a wręcz blizutko do 40 stki :-). I żyjemy sobie miło i
przyjemnie (długo i szczęśliwie) od blisko 5 lat,a poznaliśmy się
właśnie przez ogłoszenie w prasie, co prawda tam też trzeba szukać i
przebierać, ale ja Włodka znalazłam po 2 ogłoszeniu, więc nie jest tak
źle. A dobrani jesteśmy naprawdę nieźle, parę znających nas osób już
tu potwierdzało.
Pozdrawiam
Joanna