Gdzie można poznać drugą połowę pomarańczy?

1. Data: 2002-01-28 13:50:04

Temat: Re: Gdzie można poznać drugą połowę pomarańczy?
Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jkwasek <j...@c...pl> w artykule
news:a3bhef$a8k$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl napisał...
> Witam wszystkich
>
> No właśnie - pytanie które od dłuższego czasu mnie nurtuje - jak można
> znaleźć (poznać) partnera - dodajmy po 30. Krąg znajomych się już
> ustabilizował - nie powiększa się - jeżeli wśród nich nie znalazła się do
> tej pory ta druga połowa - to się już nie znajdzie.

W Internecie, oczywiście :)

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

2. Data: 2002-01-29 06:30:52

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna i Włodek <w...@p...onet.pl> w artykule
news:a3cl26$rvk$4@news.tpi.pl napisał...

> I żyjemy sobie miło i
> przyjemnie (długo i szczęśliwie) od blisko 5 lat,a poznaliśmy się
> właśnie przez ogłoszenie w prasie, co prawda tam też trzeba szukać i
> przebierać, ale ja Włodka znalazłam po 2 ogłoszeniu, więc nie jest tak
^^^^^^^^^^^^^^^^
> źle.

No własnie, równie dobrze pierwsza osoba spotkana na kursie,
spacerze, czy choćby właśnie w Internecie może być _Tą_jedyną_,
jak tysięczna. Jak można zakładać, że się nie uda tylko dlatego,
że próbka jest niewielka?

Olka(rozbawiona)
--
**/|_/|*********************************************
***********

3. Data: 2002-01-29 06:34:43

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

margaretka <b...@w...pl> w artykule news:a3brmp$338$1@news.tpi.pl napisał...

> Marne szanse na znalezienie swojej drugiej połowy w Internecie
> :o( Owszem cuda się zdarzają, ale baaaardzo rzadko.

Kwestia nastawienia. Byle nie szukać na siłę "Kogoś", tylko po
prostu przyjaciół... a może i druga połówka się znajdzie przy okazji...

> W Internecie ludzie mają po kilka twarzy - przekonałam się o
> tym na własnej skórze. Doradzam więc ostrożność, a przede
> wszystkim powściągliwość w zwierzeniach.

A ja ze swego ponadrocznego doświadczenia doradzam zaufanie własnej
intuicji. Jeszcze się nie zdarzyło, żeby osoba, którą poznałam
i polubiłam w Internecie okazała sie nieciekawa albo niesympatyczna
przy bliższym poznaniu (w drugą stronę się zdarzyło - jeden jedyny raz!)

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

4. Data: 2002-01-29 09:51:32

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jkwasek <j...@c...pl> w artykule
news:a3do3e$69l$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl napisał...

> Już trochę tutaj oberwałem za swoje probabilistyczne podejście do życie.
> Więc tylko zadam pytanie - jakie jest prawdopodobieństwo, że mieszkasz (w
> szczególności twoja koleżanka) w okolicach Wrocławia? Jeżeli jesteście
> wrocławiankami - już rezerwuj mi u koleżanki randkę w ciemno.:)

To już nie kwestia prawdopodobieństwa, tylko zerknięcia w nagłówki...

Raczej niezbyt blisko Wrocławia ...

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

5. Data: 2002-01-31 13:34:08

Temat: Gdzie można poznać drugą połowę pomarańczy?
Od: "jkwasek" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

[...]

Biura matrymonialne - muszę przyznać, że dla mnie jest to dosyć sztuczne
rozwiązanie. Być może jest to błędne widzenie sprawy - ale poznawanie
partnerów przez biuro matrymonialne kojarzy mi się z zakupami w
hipermarkecie.

Czekam na Wasze komentarze.

Pozdrawiam
Jacek

6. Data: 2002-01-31 14:21:12

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się do
> tej pory ta druga połowa - to się już nie znajdzie.

A co Ci szkodzi zapisac się np. na kurs angielskiego, na studia
podyplomowe, na naukę tańca, czy dowolny inny kurs.
Tam masz największą szansę poznania osoby, która na dodatek będzie
dzielić Twoje zainteresowania.

W ciagu ostatnich kilku lat poznałam też wiele fajnych osób za
posrednictwem internetu i grup dyskusyjnych.
Wprawdzie nie miałam tu absolutnie celu matrymonialnego - męża już mam
i jeden mi wystarczy ;-)), ale zawarłam bardzo miłe przyjaźnie.

> [...]
poznawanie
> partnerów przez biuro matrymonialne kojarzy mi się z zakupami w

Tez tak uważam, chciaż mogę się mylić, ale nie mam takich doswiadczeń.

Pozdrowienia.

Basia

7. Data: 2002-01-31 14:39:39

Od: "jkwasek" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Jako informatyk patrzę na wiele spraw bardzo technicznie - toteż pozwól, że
podzielę się z Tobą swoimi wątpliwościami co do tego typu podejścia. Otóż
poznanie osoby, z którą będzie się dzielić życie jest bardzo trudne - trzeba
znaleźć osobę która będzie odpowiednia pod wieloma względami - cechy
osobowości, inteligencja, cechy fizyczne, itp. Słowem jest to osoba jedna na
tysiąc. Żeby znaleźć taką osobę - mówiąc technicznie musisz przeszukać
bardzo dużą "próbkę" - musisz zetknąć się z kilkuset osobami. Ile osób może
uczestniczyć w kursie - kilkanaście - przy czym większość odpada na
starcie - za młode, mężatki, posiadają chłopaka itd. Innymi słowy mówiąc ile
kursów trzeba zaliczyć, żeby znaleźć tą właściwą osobę - setki - jest to
raczej technicznie niewykonalne.

Pozdrawiam

Jacek

8. Data: 2002-01-31 15:30:29

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> kursów trzeba zaliczyć, żeby znaleźć tą właściwą osobę  - setki - jest to

Jacku jezeli z punktu bedziesz wychodzil z tego zalozenia to faktycznie nie
poznasz nikogo. Pomysl jest dobry- wyjdziesz poza staly krag znajomych, poznasz
nowe osoby. Przy pokazji spedzisz ciekawie czas. Potem przez te osoby- znowu
kogos i tak dalej. Nie jest powiedziane, ze trafisz od razu. Jesli jednak
zalozysz, ze nic z tego, bo za mala szansa - to faktycznie sam sobie na dzien
dobry zamykasz droge do nowych znajomosci. Na pewno jest to przyjemniejszy i
praktyczniejszy sposób niz np. podrywanie w lokalach czy dawanie ogloszen.
A jakie sa jeszcze? Dobra droga jest zwierzak z którym sie chodzi na spacery,
do weterynarza, na wystawy - i równiez nawiazuje bardzo sympatyczne znajomosci
wród innych wlascicieli. Poza tym- czasem jakies wieksze spotkania typu bal
firmowy , koncert, rozdanie nagród, szkolenia czy cos w tym guscie - to zalezy
od firmy ale tez jest to czesto okazja, zeby poprzez wspolpracowników poznac
nowa osobe. Ja na takich rautach zwykle poznawalam troche osób.
pzdr i zycze powodzenia
agi

9. Data: 2002-01-31 16:03:32

Od: "Edycia" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jkwasek" <j...@c...pl> >
> Słowem jest to osoba jedna na
> tysiąc. Żeby znaleźć taką osobę - mówiąc technicznie musisz przeszukać
> bardzo dużą "próbkę" - musisz zetknąć się z kilkuset osobami.

Jacku,
Uczucia to nie jest sprawa rachunku prawdopodobienstwa! :)) Nie podchodz w
ten sposob, bo dojdziesz do wniosku, ze jedyne co Ci pozostaje to
uczestniczenie w pochodach pierwszomajowych, o tam jest sporo kobiet... :)

A od siebie dodam, ze wiele przyszlych malzenstw poznaje sie w pracy (tak
bylo z nami). Rozejrzyj sie wokol siebie miedzy 9 a 17 w dni powszednie.
Jeszcze lepszym momentem sa "imprezy firmowe", kiedy dajemy sie poznac z
mniej formalnej strony.

powodzenia,
Edycia

10. Data: 2002-01-31 16:11:37

Temat: Odp: Gdzie można poznać drugą połowę pomarańczy?
Od: "Old Rena" <g...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

P.T. jkwasek <j...@c...pl> odpowiedział na rade Basi
Zygmańskiej:
> [...]
> podyplomowe, na naukę tańca, czy dowolny inny kurs.
> Tam masz największą szansę poznania osoby, która na dodatek będzie

[ciach odpór Jacka]
:)
Z pewnością znasz ten stary dowcip, w którym Bóg na modły Icka
o wygraną na loterii odpowiada: "Icek, ty się nie módl, ty kup los!"

Jacku, Ty zrób jak Basia podpowiada. Ty kup los.

--
Z pozdrowieniami,
Old Rena, zabłąkana z innej grupy staruszka

Z dziećmi czy bez?
Bal
Odstąpię lek: NenRecormon 1000
Materac magnetyczny a dziecko????