Bal

1. Data: 2002-01-28 10:37:46

Temat: Bal
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem jest w gruncie rzeczy banalny, ale ciekawi mnie jak inni
zachowali by sie w mojej sytuacji.
Z grupą ok. 30 przyjaciół (wszyscy sie świetnie znamy, niektórych znam
od przeszło 20 lat) organizowaliśmy sobie bal w chatce w górach.
Przy czym ja byłam jednym z organizatorów i zobowiązałam sie dowieźć i
donieść do chatki pewne materiały.
Mieliśmy jechac razem z mężem, dziećmi zobowiazała sie dopilnowac
babcia, z tym ze chłopcy mieli do niej sami dojechać autobusem 20 km.
W poniedziałek rozchorował sie młodszy syn - 10 latek. Nic poważnego
po prostu silne zaziębienie i katar. Ale sadziłam ze do soboty mu
przejdzie. Tymczasem w piątek, kiedy młodszy był już prawie zdrowy
rozłożył sie starszy 15-latek.
Też gorączka 37, 5 st. katar. Nie chciałam zeby jechali do babci, żeby
po prostu jej nie zarazili.
W tej sytuacji maż, który tez nie czuł sie najlepiej postanowił z nimi
zostać.
Zrobiłam im dobry obiad na 2 dni.
Ja zdecydowałam się jechać. Jechałam z przyjaciółmi samochodem ok. 12,
miałam wrócić w niedzielę ok. 15.

Nawet moze bym nie pojechała, ale istotne było że miałam własnie coś
tam zawieźć.

Co ja sie nasłuchałam od męża - ze jestem wyrodną matką, ze zostawiam
dwoje chorych dzieci itd ...
Co ciekawsze dzieci nie miały nic przeciwko temu zebym jechała, a
starszy mówił tacie "przecież Ty też mozesz jechać".
Nawet o obiad były pretensje "ty jedziesz sama a zabierasz połowę
schabu, a my tu zostajemy we trójkę" ;-))

No i w końcu pojechałam, bawiłam sie wspaniale, przetańczyłam z
kolegami do 4 rano.
Wróciłam w niedzielę ok 15, moi panowie w tym czasie byli na wystawie,
zjedli obiad, nie nudzili się, dziś już sa zdrowi i ida do szkoły.
Ale od tej pory mąż się do mnie nie odzywa :-((

Jak pisałam - nie uważam tego za sprawę istotną, mężowi za jakiś czas
przejdzie, ale ciekawi mnie - jak Wy zachowalibyście sie w takiej
sytuacji.

Pozdrowienia.

Basia

2. Data: 2002-01-28 10:38:50

Temat: Re: Bal
Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> w artykule
news:a338ri$hrc$1@news2.ipartners.pl napisał...

> Jak pisałam - nie uważam tego za sprawę istotną, mężowi za jakiś czas
> przejdzie, ale ciekawi mnie - jak Wy zachowalibyście sie w takiej
> sytuacji.

Tak samo - tzn. popukałabym sie w głowę na zarzuty, a po fakcie
obrażonemu mężowi bym podrzuciła jakiś ulubiony drobiazg
(piwo, czekoladki itp..) zapakowany z karteczką z cytatem ze św.
Pawła "Niech słońce nie zachodzi nad zagniewaniem Waszym"
Może dzięki temu by się zaczął odzywać, a wtedy można porozmawiać
spokojnie o tym, co Go zezłościło. Bo zaczynanie takiej rozmowy
na siłę i bez uprzedniego "nawazelinowania" może zaognić złość...
Ale może lepiej nie korzystaj z mojej rady, bo niedawno się rozwiodłam :)

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

3. Data: 2002-01-28 10:44:28

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> w artykule
news:a339rg$ij8$1@news2.ipartners.pl napisał...
> No - piwo myślę ze może być, ale cytat ze św. Pawła - raczej nie bo
> mąż jest ateistą ;-)).

Ja tez :))))
Ale lubię takie cytaty :) A poza tym nie trzeba podawać autora.

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

4. Data: 2002-01-28 10:54:48

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pawła "Niech słońce nie zachodzi nad zagniewaniem Waszym"

No - piwo myślę ze może być, ale cytat ze św. Pawła - raczej nie bo

Pzdrw.

Basia

5. Data: 2002-01-28 11:46:59

Temat: OT Odp: Bal
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alex Jańczak <o...@z...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a33a0g$kt5$...@n...tpi.pl...
> Ja tez :))))
> Ale lubię takie cytaty :) A poza tym nie trzeba podawać autora.

tja, i sw. Pawel poda CIe do sadu o zapomnienie o prawach autorskich, a
ZAIKS o nieplacenie skladek
;-))))))))))))

(to zart!!)
pozdrawiam
anyia

6. Data: 2002-01-28 19:35:49

Temat: Odp: Bal
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skąd ja to znam??:)))
We wtorek miałam ostatni egzamin zapowiedziany na godz. 15.00, okazało się
że pan profesor na jedną godzinę umówił kilka semestrów, więc nasz egzamin
miał się zacząć o 16.00 ale zanim przepytał tyle ludzi to mój wypadł ok.
18.00,
w domu byłam o 20.00, co ja miałam....pewnie byłam z kumplami na piwie (a
Tomek wie ze nie piję wogóle;) Nie pomogły racjonalne tłumaczenia, zadzwonić
nie mogłam, komórki nie mam ( tu był ukłon w stronę Tomka;)
A od sali nie chciałm się oddalać, w sumie zawinił mój brat, kiedy
przyjechał po mnie akurat zaczynał się egzamin, miał poinformować mojego
kochanego o wszystkim a nie zrobił tego:(
Ale się rozpisałam..przepraszam
Ula ST
www.ulast.prv.pl
ps. a jesli chodzi o Twoj wyjazd ze znajomymi, ja owszem zawiozlabym cos
tam , ale jednak wrocilabym do rodzinki..nie dlatego ze nie chcialabym sie
bawic, gdybym ja zachorowala tez wolalabym aby Tomek zostal w domu lub
szybko wrocil, a nie bawil sie bezemnie.Ale to tylko moje zdanie:)))

7. Data: 2002-01-28 20:46:55

Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Hi,

Zrobilbym dokladnie tak samo... :-)))

A.

8. Data: 2002-01-28 22:00:04

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał

> Problem jest w gruncie rzeczy banalny, ale ciekawi mnie jak inni
> zachowali by sie w mojej sytuacji.

> ciach <

Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości Twojej wypowiedzi.
Dobrze zrobiłaś - tak trzymać.

Mężowi było smutno, że on się nie bawił i na pewno był o Ciebie zazdrosny -
stąd taka reakcja.
Na pewno przejdzie mu szybciej niz myślisz.

Choć ja osobiście wkurzyłabym sie za takie zachowanie mojego chłopa (takie
jak Twojego a nie jakby sam pojechał na imprezę). Ale to ja i moje podwórko
;-)

Wniosek - musisz częściej wychodzić bez męża żeby nie reagował tak
histerycznie.

Pozdrawiam
MOLNARka

9. Data: 2002-01-29 07:27:50

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lub
> szybko wrocil, a nie bawil sie bezemnie.Ale to tylko moje zdanie:)))

To raczej niemożliwe "technicznie" - do chatki jedzie sie ok. 2,5
godz. samochodem a potem jeszcze podchodzi ok. godz z plecakiem, jak
plecak ciężki - to dłużej. Po za tym jechałam ze znajomymi samochodem
więc jechaliśmy te 2,5 godz., ale powrót pociagiem zająłby mi z 4-5
godz (ok. 120 km z przesiadkami).
Z kolei książkami, które miałam zanieść nie chciałam kolegów obciążać,
bo i tak nieśli już 7 kg puszkę farby.

Pozdrowienia.

Basia

10. Data: 2002-01-29 07:43:48

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> godz (ok. 120 km z przesiadkami).
> Z kolei książkami, które miałam zanieść nie chciałam kolegów obciążać,

Nie chcialam Basiu abys opowiadala dlaczego zrobilas tak a nie inaczej, w
Twojej sprawie tak trzeba bylo, domyslilam sie , ze droga dluga , ze brak
dojazdow etc:))
Po prostu ja nie pojechalabym i juz, zadzwonilabym do znajomych, piszesz
ze jechaliscie samochodem, czy przyjechali po Ciebie?
Nie, no jesli to bylo takie bardzo wazne to dobrze ze pojechalas, jesli
wazne byly te ksiazki i farba, i nie wiem co jeszcze, jesli OBIECALAS, jesli
nie mogli obyc sie bez Ciebie....jesli, jesli...to OK:)))
A dla mnie od tego wszystkiego wazniejsza i tak bylaby rodzinka, wiem z
autopsji bo bylam kilka razy w podobnych stytuacjach, wyjatek stanowia
egzaminy oraz moje pobyty w klinice..to sa powody dla ktorych nie moglabym
byc z chora rodzinka.
Pozdrawiam
Ula ST
www.ulast.prv.pl