Bal

21. Data: 2002-02-04 06:11:41

Temat: Re: Bal
Od: "jolkakami" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulast <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3f6fq$4c6$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> że

Wiesz, żle Ci wydaje Molnarko ale łatwo jest oceniac powierzchonie! Dla
mnie najważniejsza jest rodzina!i powiem Ci tylko tyle że jest mężatką z 15
latenim stażem bardzo szczęścliwą, mająca swoje własne życie zawodowe
bardzo intesywne) jak również towarzyskie, ale gdy dzieci mają
temperature - to siedze w domu! chociaż mogłabym w tym czasie się świetnie
bawić. Na Twoim A poza tym po co Ci mąż i dzieci , skoro lubisz być wolna a
zdanie męża i dzieci jest dla Ciebie nieważne a na dodatek uważasz że to
kajdany, wszystko w swoich granicach..Małżeństwo polega na kompromisach
(chyba nie wszyscy o tym wiedzą) czasami należy uledz mężowi i nikomu z tego
powodu korona z głowy nie spadnie.
A Ty Molnarko nie wyciągaj pochopnych wniosków. Ciekawe jak Wy byście się
czuły ( niestłamszone) kobiety gdyby Wasi mężowie poszliby bez Was z
koleżankami na imprezę a Was zostawili z chorymi dziećmi, bo tak mieli
zaplanowane. A tak poza tym to mąz też może mieć własne zdanie, może on
chciał sobie z Tobą posiedzieć sam na sam, to nie jest ważne?

Jolka

22. Data: 2002-02-04 10:35:28

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jolkakami" <j...@p...onet.pl> napisał

> Wiesz, żle Ci wydaje Molnarko ale łatwo jest oceniac powierzchonie!

Ale pozwalasz mi mieć własne zdanie na ten temat ? Dziękuję :-/

> Dla
> mnie najważniejsza jest rodzina!

Dla mnie też ! Ale częścią składową mojej rodziniy jestem zarówno JA jaki i
Mężczyzna Mojego Życia.
A w Twojej ? Mam wrażenie, że tylko(!) dzieci i mąż.

> [...]
> bardzo intesywne) jak również towarzyskie, ale gdy dzieci mają
> temperature - to siedze w domu! chociaż mogłabym w tym czasie się świetnie

Rób sobie co chesz .......... :-)
A swoją droga - to winni się tłumaczą.

>Na Twoim

Tu pewnie chciałaś przekazać jakieś treści ..... szkoda, że Ci się nie
udało.
Nie umiem czytać w Twoich myślach i tym bardziej się do nich odnieść ;-)

> A poza tym po co Ci mąż i dzieci , skoro lubisz być wolna a
> zdanie męża i dzieci jest dla Ciebie nieważne a na dodatek uważasz że to
> kajdany, wszystko w swoich granicach..

Nigdzie nie powiedziałam, że to dla mnie nieważne albo że to kajdany - nie
wkładaj mi w usta nie moich słów.
Ja mam faceta i będę miała dzieci ale to wcale nie znaczy dla mnie, że
przestanę funkcjonować jako JA-samodzielna. Według mnie można te rzczy
pogodzić.
I tym się różnimy - Ty wychodząc za mąż i rodząc dzieci stałaś się żoną i
matką ... i z tego co da się wyczytać z Twoich postów nie jesteś już Jolą.
Ja myślę i robie coś całkiem innego. I dobrze mi z tym.

> Małżeństwo polega na kompromisach
> (chyba nie wszyscy o tym wiedzą) czasami należy uledz mężowi i nikomu z
tego
> powodu korona z głowy nie spadnie.

Ależ Ty możesz sobie uleDZać mężowi ile tylko chcesz.
Ja nie muszę ... dogadujemy się inaczej. Dla mnie uleganie to swego rodzaju
poddaństwo i tłamszenie - a przecież nie o to chodzi w małżeństwie.
Na pewno nie w miom !

> A Ty Molnarko nie wyciągaj pochopnych wniosków.

Moje wnioski ... moje prawo.

> Ciekawe jak Wy byście się
> czuły ( niestłamszone) kobiety gdyby Wasi mężowie poszliby bez Was z
> koleżankami na imprezę a Was zostawili z chorymi dziećmi, bo tak mieli
> zaplanowane.

Widać, że u ciebie się takie rzeczy nie zdarzają ... po prostu nic takiego
nie planujesz i masz problem ze zrozumieniem takich mechanizmów.
Ja z moim Mężczyzną Życia bardzo często chodzimy gdzieś osobno. I wcale nie
mamy chorych dzieci - po prostu tak ustalamy. I nikt do nikogo nie ma
pretensji. To wszystko jest kwestia dogadania się w związku.

> A tak poza tym to mąz też może mieć własne zdanie, może on
> chciał sobie z Tobą posiedzieć sam na sam, to nie jest ważne?

Jeśli wiedział wcześniej, że ja mam zaplanowane coś innego - to jego chcenie
nie jest ważne :-(
Może ze mną posiedzieć sam każdego innego dnia a nie jak ja się gdzieś
umówiłam i mam zobowiązania.

To takie argumenty stosuje Twój mąż żebyś nigdzie nie chodziła ?

Żal mi Ciebie i tyle. Rób sobie jak chcesz ale ... błagam ... nie zagub
siebie w tym wszystkim ... bo możesz kiedyś żałować ;-(

Pozdrawiam
MOLNARka

23. Data: 2002-02-04 11:14:12

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Zygmańska wrote:

> Nie,

> Miał zresztą jechac i ja też bardzo sie z tego
> cieszyłam, bo nieczęsto mamy okazję bywać gdzieś razem.

I to byly jak dla mnie 2 najwazniejsze punkty. Sytuacja niejasna, nie
bylo rozmowy pt. musze jechac, mam zobowiazania, nie mam jak wrócic.
Byly chore dzieci, maz który zostaje, znajomi którzy jada samochodem i
Ty bawiaca sie z nimi. Basiu nie chce oceniac ani robic wyrzutów ( Twoj
maz juz Ci wystarczy chyba ;) ale spróbuj odwócic sytuacje. Ty zostajesz
w domu a maz decyduje sie wyjechac, bo bal... Jak myslisz nie byloby Ci
przykro? nie czulabys, ze znajomych ceni wiecej niz rodzine? ze zamiast
zostac z Toba jedzie i zostawia Cie?
Wg mnie to juz nie chodzi o to czy sytuacja byla tak krytyczna ale o to
co wazniejsze w tym momencie- spedzenie czasu z bliskimi czy ze
znajomymi. Nie wiem jak zareagowal Twój maz ale ja na jego miejscu
czulabym duzy zal, ze pojechalas- szczegolnie skoro znajomi jechali
samochodem wiec mieli jak zabrac choc czesc rzeczy. Napisalas, ze to
ksiazki- a wiec rzeczy chyba nie niezbedne na bal?
Pytalas o zachowanie. Nie wiem jak bym sie zachowala, moge tylko gdybac.
Wydaje mi sie, ze jednak spróbowalabym ustalic ze znajomymi aby wzieli
to co musi zostac dowiezione a sama skorzystalabym z okazji i zostala z
rodzina. Nie dlatego, ze mam obowiazek, bo rodzina.... dlatego, ze skoro
spedzamy zbyt malo czasu razem to przynajmniej w takim momencie moge z
nimi spedzic troche czasu. Bo to jeden z piekniejszych sposobów
pokazania uczucia, serca...
no ale to ja tak...
Niewazne kto ma racje- najwazniejsze, zebyscie sie pogodzili. Spróbuj
tylko zrozumiec troche meza- ze zwyczajnie mógl sie poczuc z dziecmi
zraniony, odrzucony bo znajomi i zobowiazania wazniejsze.
pzdr
agi

24. Data: 2002-02-04 11:40:52

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Ci
> przykro? nie czulabys, ze znajomych ceni wiecej niz rodzine? ze

On wyjeżdża solo bardzo często ze swoimi znajomymi.
Teraz też np. pojechał w Tatry na wspinaczkę i nigdy nie mam do niego
pretensji, bo dla mnie to zupełnie zrozumiałe że czasem ma sie ochote
pobyć w towarzystwie swoich przyjaciół.
I wcale nie czuję się "zostawiona", czy "porzucona".
Dla przypomnienia - jesteśmy małzeństwem 18 lat.
I od zawsze był u nas taki układ ze jedno nie zabrania drugiemu robić
nic związanego ze swoimi zainteresowaniami.
Jak mój Michałek miał 2 miesiące mąż wyjechał na 3 miesiace w góry
Peru (Cordiliera Blanca).
Wyprawa w takie dalekie góry planowana była 1,5 roku przed wyjazdem
(prace zarobkowe, wszystkie zajęcia podporzadkowane temu celowi).
Nie mogłam mu tego zrobić i zabronic wyjazdu który był "wyjazdem
zycia", wręcz namawiałam go do tego wyjazdu, kiedy on miał
wątpliwości.
No i nic sie wtedy nie stało, tylko stęskniliśmy sie za sobą.

> [...]
> samochodem wiec mieli jak zabrac choc czesc rzeczy. Napisalas, ze to
> ksiazki- a wiec rzeczy chyba nie niezbedne na bal?

Pisałam wczesniej że od samochodu idzie się pod górę ok 1 godz, a z
ciezkim plecakiem 1,5 godz.
A książki były na aukcję, która miała sie odbyć w czasie balu, dochód
z aukcji, która sie zreszta odbyła poszedł na rzecz naszej chatki.
No ale od biedy małzeństwo z którym jechałam zabrałoby i te rzeczy.
Ale ja po prostu chciałam jechać.

I jak pisałam - dzieci które są w tym wszystkim najważniejsze nic nie
miały przeciwko mojemu wyjazdowi, nawet sie dziwili że tata tak ostro
zareagował.

Pozdrowienia.

Basia

25. Data: 2002-02-04 11:52:03

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Zygmańska wrote:

> [...]
>
> I jak pisałam - dzieci które są w tym wszystkim najważniejsze nic nie
> miały przeciwko mojemu wyjazdowi, nawet sie dziwili że tata tak ostro

Juz napisalam, ze nie bede oceniac. Poprosilas aby sie wypowiedziec co
bym zrobila na Twoim miejscu, to wszystko. Rozumiem, ze chcialas
pojechac i ze reakcja meza byla zbyt przesadzona. Chodzi mi raczej o co
innego- skoro reakcja ostatnimi czasy jest taka, skoro zaczyna mu
przeszkadzac, ze wiedziesz az tak aktywny tryb zycia to moze jednak
doskwiera mu samotnosc i zaczyna sie czuc "odrzucony na boczny tor"?
Bo jesli tak- to juz nie chodzi o to, kto ma racje a kto powinien
zrozumiec- tylko o to, zeby porozmawiac i moze spedzac ze soba troche
wiecej czasu. Wiesz sama, ze ludzie sie zmieniaja- to co kiedys bylo
akceptowane i normalnym wyborem- z czasem moze zaczac komus
przeszkadzac..szczegolnie jesli czesciej jest na drugim planie.
Tak czy siak- zycze poprawienia sytuacji w domu :)
pzdr
agi

26. Data: 2002-02-04 16:29:06

Od: "Aga B." <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jolkakami <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3l8n6$rq1$...@n...tpi.pl...
> [...]
> czuły ( niestłamszone) kobiety gdyby Wasi mężowie poszliby bez Was z
> koleżankami na imprezę a Was zostawili z chorymi dziećmi, bo tak mieli

Jeśli dzieci nie byłyby obłożnie chore, a impreza ważna dla tego kogoś, kto
ją organizuje, to jeszcze sama bym męża wysłała.

> Jolka

Agnieszka

27. Data: 2002-02-09 13:05:29

Od: "Jacek" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu,

Asia zawarła w swoim poście bardzo ważną kwestię,
w ziązku możemy mieć dwa różne zdania, nawet powinnismy je
mieć wtedy mamy większy wybór w naszych decyzjach.
Potem powinnismy uzgodnić jaka jest WSPOLNA decyzja
i ta powinna byc nieodwoywlana.
Okrpone jest kiedy ktos na pytanie czy mogę pojechać?
mówi "tak kochanie" a potem wyciąga argumenty
że jesteś niedobry.

Niestety nikt nie uczy nas jak pytać o trudne rzeczy
a do teog jescze jak na nie odpowiadać tak
aby nie było to przykre a jednak szczere.

Co do oceny Twojego faktu to mąż zachował się
niezbyt mądrze (króliczek napisała ze jak baba)
I tylko drogą rozmowy można to wyjaśnic.
Powinien był powiedziec kochanie czy mogłabyś zostać
tu z nami, tak mi Ciebie brakuje.

Pozdrawiam wszystkich

Jacek

PS. Moja B ma odrębne zdanie na ten temat

28. Data: 2002-02-09 13:07:20

Od: "Jacek" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu,

to co jemu się stało, może ma za mało lecytyny,

JAcek

PS. Pozdrów go ode mnie

Odstąpię lek: NenRecormon 1000
Materac magnetyczny a dziecko????