Re: Bal

From: "jolkakami" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Bal
Date: Mon, 4 Feb 2002 07:11:41 +0100

Użytkownik ulast <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3f6fq$4c6$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> że

Wiesz, żle Ci wydaje Molnarko ale łatwo jest oceniac powierzchonie! Dla
mnie najważniejsza jest rodzina!i powiem Ci tylko tyle że jest mężatką z 15
latenim stażem bardzo szczęścliwą, mająca swoje własne życie zawodowe
bardzo intesywne) jak również towarzyskie, ale gdy dzieci mają
temperature - to siedze w domu! chociaż mogłabym w tym czasie się świetnie
bawić. Na Twoim A poza tym po co Ci mąż i dzieci , skoro lubisz być wolna a
zdanie męża i dzieci jest dla Ciebie nieważne a na dodatek uważasz że to
kajdany, wszystko w swoich granicach..Małżeństwo polega na kompromisach
(chyba nie wszyscy o tym wiedzą) czasami należy uledz mężowi i nikomu z tego
powodu korona z głowy nie spadnie.
A Ty Molnarko nie wyciągaj pochopnych wniosków. Ciekawe jak Wy byście się
czuły ( niestłamszone) kobiety gdyby Wasi mężowie poszliby bez Was z
koleżankami na imprezę a Was zostawili z chorymi dziećmi, bo tak mieli
zaplanowane. A tak poza tym to mąz też może mieć własne zdanie, może on
chciał sobie z Tobą posiedzieć sam na sam, to nie jest ważne?

Jolka