Re: Bal

Data: 2002-02-04 10:35:28
Temat: Re: Bal
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl>

Użytkownik "jolkakami" <j...@p...onet.pl> napisał

> Wiesz, żle Ci wydaje Molnarko ale łatwo jest oceniac powierzchonie!

Ale pozwalasz mi mieć własne zdanie na ten temat ? Dziękuję :-/

> Dla
> mnie najważniejsza jest rodzina!

Dla mnie też ! Ale częścią składową mojej rodziniy jestem zarówno JA jaki i
Mężczyzna Mojego Życia.
A w Twojej ? Mam wrażenie, że tylko(!) dzieci i mąż.

> i powiem Ci tylko tyle że jest mężatką z 15
> latenim stażem bardzo szczęścliwą, mająca swoje własne życie zawodowe
> bardzo intesywne) jak również towarzyskie, ale gdy dzieci mają
> temperature - to siedze w domu! chociaż mogłabym w tym czasie się świetnie
> bawić.

Rób sobie co chesz .......... :-)
A swoją droga - to winni się tłumaczą.

>Na Twoim

Tu pewnie chciałaś przekazać jakieś treści ..... szkoda, że Ci się nie
udało.
Nie umiem czytać w Twoich myślach i tym bardziej się do nich odnieść ;-)

> A poza tym po co Ci mąż i dzieci , skoro lubisz być wolna a
> zdanie męża i dzieci jest dla Ciebie nieważne a na dodatek uważasz że to
> kajdany, wszystko w swoich granicach..

Nigdzie nie powiedziałam, że to dla mnie nieważne albo że to kajdany - nie
wkładaj mi w usta nie moich słów.
Ja mam faceta i będę miała dzieci ale to wcale nie znaczy dla mnie, że
przestanę funkcjonować jako JA-samodzielna. Według mnie można te rzczy
pogodzić.
I tym się różnimy - Ty wychodząc za mąż i rodząc dzieci stałaś się żoną i
matką ... i z tego co da się wyczytać z Twoich postów nie jesteś już Jolą.
Ja myślę i robie coś całkiem innego. I dobrze mi z tym.

> Małżeństwo polega na kompromisach
> (chyba nie wszyscy o tym wiedzą) czasami należy uledz mężowi i nikomu z
tego
> powodu korona z głowy nie spadnie.

Ależ Ty możesz sobie uleDZać mężowi ile tylko chcesz.
Ja nie muszę ... dogadujemy się inaczej. Dla mnie uleganie to swego rodzaju
poddaństwo i tłamszenie - a przecież nie o to chodzi w małżeństwie.
Na pewno nie w miom !

> A Ty Molnarko nie wyciągaj pochopnych wniosków.

Moje wnioski ... moje prawo.

> Ciekawe jak Wy byście się
> czuły ( niestłamszone) kobiety gdyby Wasi mężowie poszliby bez Was z
> koleżankami na imprezę a Was zostawili z chorymi dziećmi, bo tak mieli
> zaplanowane.

Widać, że u ciebie się takie rzeczy nie zdarzają ... po prostu nic takiego
nie planujesz i masz problem ze zrozumieniem takich mechanizmów.
Ja z moim Mężczyzną Życia bardzo często chodzimy gdzieś osobno. I wcale nie
mamy chorych dzieci - po prostu tak ustalamy. I nikt do nikogo nie ma
pretensji. To wszystko jest kwestia dogadania się w związku.

> A tak poza tym to mąz też może mieć własne zdanie, może on
> chciał sobie z Tobą posiedzieć sam na sam, to nie jest ważne?

Jeśli wiedział wcześniej, że ja mam zaplanowane coś innego - to jego chcenie
nie jest ważne :-(
Może ze mną posiedzieć sam każdego innego dnia a nie jak ja się gdzieś
umówiłam i mam zobowiązania.

To takie argumenty stosuje Twój mąż żebyś nigdzie nie chodziła ?

Żal mi Ciebie i tyle. Rób sobie jak chcesz ale ... błagam ... nie zagub
siebie w tym wszystkim ... bo możesz kiedyś żałować ;-(

Pozdrawiam
MOLNARka