Re: Bal

From: "MOLNARka" <g...@h...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Bal
Date: Mon, 28 Jan 2002 23:00:04 +0100

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał

> Problem jest w gruncie rzeczy banalny, ale ciekawi mnie jak inni
> zachowali by sie w mojej sytuacji.

> ciach <

Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości Twojej wypowiedzi.
Dobrze zrobiłaś - tak trzymać.

Mężowi było smutno, że on się nie bawił i na pewno był o Ciebie zazdrosny -
stąd taka reakcja.
Na pewno przejdzie mu szybciej niz myślisz.

Choć ja osobiście wkurzyłabym sie za takie zachowanie mojego chłopa (takie
jak Twojego a nie jakby sam pojechał na imprezę). Ale to ja i moje podwórko
;-)

Wniosek - musisz częściej wychodzić bez męża żeby nie reagował tak
histerycznie.

Pozdrawiam
MOLNARka