Gdzie na ....

1. Data: 2010-01-04 09:05:56

Temat: Gdzie na ....
Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tak se siedzę i dumam gdzie by tu pojechać na wakacje letnie w Polsce z
dzieciakami w wieku 2 i 8 lat.
Znacie jakieś fajne miejsca z ciekawymi atrakcjami dla dzieci ? Ale i tak
by rodzice się niezbyt nudzili ?

2. Data: 2010-01-04 09:43:26

Temat: Re: Gdzie na ....
Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

mz pisze:
> [...]
> dzieciakami w wieku 2 i 8 lat.
> Znacie jakieś fajne miejsca z ciekawymi atrakcjami dla dzieci ? Ale i tak

To wszystko zależy od tego za ile i na jak długo. Generalnie, żeby się
nie nudzić, nie ma sensu siedzieć 2 tygodnie w jednym miejscu.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

3. Data: 2010-01-04 10:09:28

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam Suwalszczyznę, można dwa tygodnie siedzieć w jednym miejscu i na
nudę nie da sie narzekać. Dobrze mieć rowery ze sobą.

Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości grup
..

4. Data: 2010-01-04 11:34:52

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

mz pisze:

> Tak se siedzę i dumam gdzie by tu pojechać na wakacje letnie w Polsce z
> dzieciakami w wieku 2 i 8 lat.
> Znacie jakieś fajne miejsca z ciekawymi atrakcjami dla dzieci ?

Z autopsji: dzieci w tym wieku (2, 8) uwielbiają morze z duuużą
piaskownicą, a tam możliwości jest mnóstwo: wędrówki, szukanie
"skarbów", które wyrzuciły fale, zamki z piaski i inne budowle,
obserwacje klimatyczno-przyrodnicze, granie w piłkę i inne, rowerowanie,
wędrówki bliższe i dalsze. Polecam Pomorze Zachodnie, okolice
Międzywodzia i na zachód, piękna przyroda i Woliński Park Narodowy w
pobliżu. Jeśli progenitura rozrywkowa, to nad morzem pełno tzw. atrakcji
wręcz się będzie narzucać.

> Ale i tak by rodzice się niezbyt nudzili ?

Na takie miesięczne wakacje zawsze brałam książki, czy zapisywałam się
do miejscowej biblioteki, ale ja nie z tych "nudzących się" i
potrzebujących bodźców zewnętrznych. Nadal polecam Pomorze Zachodnie,
dla rozrywkowych rodziców Międzyzdroje.
--
B.

katar, katar, katar i czasem kaszel :(
[CROSS] Czy u nas da się kupić dzieciaka?
przykład idzie z zachodu
Urzędnicy dla dobra dziecka
SPAM używane łóżeczko dziecięce z materacem Warszawa