Urzędnicy dla dobra dziecka

1. Data: 2009-12-05 23:31:15

Temat: Urzędnicy dla dobra dziecka
Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteśmy już we wspólnym europejskim domu więc kto wie kiedy spotka coś
takiego kogoś z nas.
http://www.bibula.com/?p=16339
zx

2. Data: 2009-12-06 14:35:20

Temat: Re: Urzędnicy dla dobra dziecka
Od: "Lech Zaciura" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zeusx wrote:
> Jesteśmy już we wspólnym europejskim domu więc kto wie kiedy spotka
> coś takiego kogoś z nas.
> http://www.bibula.com/?p=16339
> zx

Trochę zbyt zwięzła ta informacja. Z rok temu słyszałem informację odwrotną:
że odebrano (lub zagrożono odebraniem) dziecka rodzicom, którzy karmili je
prawie wyłącznie śmieciowym jedzeniem i utuczyli jak z przeproszeniem
prosię. Poza prostym przełożeniem jedzenia na wagę ciała, ludzie mają pewne
naturalne skłonności, np. ja jestem kościsty i nie tyję, choć siedzę i mam
niezły apetyt :) Inni uprawiają gimnastykę, stosują diety, a co sobie trochę
odpuszczą, to natychmiast idzie im w kilogramy. Jak zwykle, chodzi o
zachowanie rozsądku i proporcji.

Lech
--
"Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek
Świetna bajka dla dzieci ze wspaniałymi ilustracjami.

3. Data: 2009-12-06 19:07:38

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie zeusx <z...@p...onet.pl> tak oto plecie:

> Jesteśmy już we wspólnym europejskim domu więc kto wie kiedy spotka coś
> takiego kogoś z nas.
> http://www.bibula.com/?p=16339

Na lekarza głupola można było trafić i przed 2004 rokiem.

Qra

SPAM używane łóżeczko dziecięce z materacem Warszawa
co piją nasze dzieci?
Akcja: lekki tronister
18 -tka prezent
do rodziców II klasistów ...