co piją nasze dzieci?

1. Data: 2009-11-24 23:15:59

Temat: co piją nasze dzieci?
Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawda, nieprawda?
"soki trafiają nie tylko do Lidla, ale i do Biedronki."
"Szczury, karaluchy, pleśń, w toalecie nie ma mydła ani papieru. Ludzie
pracują bez badań lekarskich, bez książeczek zdrowia, a mechanik myje ręce w
herbacie, która za moment trafia do kartonika i do sprzedaży"

http://obnie.info/Joomla/index.php?option=com_conten
t&view=article&id=168:hiszpanskie-soki&catid=73:zatr
uta-zywnosc-woda&Itemid=27

zx

2. Data: 2009-11-25 10:05:32

Temat: Re: co piją nasze dzieci?
Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

zeusx pisze:
> [...]
> pracują bez badań lekarskich, bez książeczek zdrowia, a mechanik myje ręce w
> herbacie, która za moment trafia do kartonika i do sprzedaży"
Po co rozpowszechniasz taką kretyńską plotę?? Widzę, że umiesz cytować,
tylko dlaczego nie zacytowałeś tego: "Na filmie autorstwa Polaka nie
widać opisywanych przez niego skandalicznych warunków produkcji. Zdołał
on jednak mocno zdenerwować dyrekcję fabryki, która natychmiast
wystosowała oświadczenie do polskich mediów". Nie wiem co to za kretyn
rozpętał sprawę, ale jak już doszło do przedstawiania dowodów, mógł
standardowo twierdzić, że zapomniał zabrać z domu, skasowało mu się,
albo dowody wykradli agenci sowieckiego wywiadu, a nie pokazywać film na
którym nic nie ma. Dupa nie prowokator :->
Maciek

3. Data: 2009-11-26 15:10:28

Od: "Lech Zaciura" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zeusx wrote:
> [...]
>
> http://obnie.info/Joomla/index.php?option=com_conten
t&view=article&id=168:hiszpanskie-soki&catid=73:zatr

To mi przypomina trochę filmy dokumentalne, takie rozrywkowe horrorki,
"wyznania kelnerów", "wyznania opiekunek do dzieci", sprzątaczek,
hydraulików, stewardes itp. Makabra. Odezwiesz się niegrzecznie, dostaniesz
potrawę, w którą napluto itp. Na pewno się to zdarza, ale mam nadzieję, że
nie jest normą (zarówno nieprzyjemne zachowanie wobec pracownika, jak i
wyżywanie się na kliencie :))
Nawiasem produkowana współcześnie żywność zawiera bardzo dużo dopuszczalnej
wg norm chemii, która nie jest zdrowa dla człowieka. Barwniki, aromaty itp.
Nie trują natychmiast, ale przez lata powoli wpływają na organizm.
Lech
--
"Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek
Świetna bajka dla dzieci ze wspaniałymi ilustracjami.

4. Data: 2009-12-13 11:48:08

Od: lemonka <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Lech Zaciura wrote:

> Nawiasem produkowana współcześnie żywność zawiera bardzo dużo dopuszczalnej
> wg norm chemii, która nie jest zdrowa dla człowieka. Barwniki, aromaty itp.

Zapomiałeś wspomnieć o wstrętnej lecytynie i kwasie askorbinowym,
typowym polepszaczom do chleba. Fuj!

5. Data: 2010-01-09 14:15:55

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

zeusx pisze: