Gdzie nakładacie perfumy?

41. Data: 2007-01-26 14:10:46

Temat: Re: Gdzie nakładacie perfumy?
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:epd1ua$fqp$1@news.onet.pl...

> Bo mnie się podobaja;-)?

A podobne w składzie? Bo to moze być efekt tylko jednego składnika, który
akurat może Ci zwisać.

Ja w każdym razie uczuleń nie lubię, testuje w perfumerii przed zakupem.

Wszędzie na skórze może tak działać, jak działa. Mozesz poperfumowac kawałek
irchy i włozyć w kieszenie ubrania - nie ryzykujesz zniszczeniem koloru
ciucha, a zapach się wydobywa.

DJD

42. Data: 2007-01-26 14:13:01

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koty i tak pachna, a co najdziwniejsze zapach na nich trzyma sie strasznie
> długo.

Zakładam, że Twoje koty perfumują sobie włosy i nie myją się mydełkiem -
więc to dlatego.

Jesli masz DŁUGIE włosy i mozesz poperfumować tylko końce - to może to byc
opcja dla Ciebie.

DJD

43. Data: 2007-01-26 14:15:00

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):

> Ja w każdym razie uczuleń nie lubię, testuje w perfumerii przed zakupem.

No mialam własnie wczesniej próbke i nic sie nie działo

> Wszędzie na skórze może tak działać, jak działa. Mozesz poperfumowac
> kawałek irchy i włozyć w kieszenie ubrania - nie ryzykujesz zniszczeniem
> koloru ciucha, a zapach się wydobywa.

Chwilowo odpoczywam od nich. Pomysł dobry, ale za duzo kombinowania;-)

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

44. Data: 2007-01-26 14:34:02

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):

> Zakładam, że Twoje koty perfumują sobie włosy i nie myją się mydełkiem -
> więc to dlatego.
Moje koty przechodza moim zapachem po mizianiu

45. Data: 2007-01-26 14:48:21

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje koty przechodza moim zapachem po mizianiu

Czyli perfumuja sobie włosy. Struktura włosa pozwala na dłuzsze
przechowywanie zapachu.

Mydełkiem sie nie myją, prawda?

DJD

46. Data: 2007-01-26 14:49:21

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No mialam własnie wczesniej próbke i nic sie nie działo

O, to ciekawe. Aż się boję wydac kase w perfumerii, gdzie ostatnio
testowałem zapachy...

DJD

47. Data: 2007-01-26 19:43:58

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Jan 2007 10:49:32 +0100, Krystyna Chiger sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> Nie kulka, nie gąbka. To było coś wielkości zblizonej do wykałaczki,
> plastykowy pręcik na stałe zamocowany w korku. Kiedy odkręcałam korek
> to razem z tym czymś. Ilość perfum pozostała na pręciku była akurat
> idealna do przeniesienia na wybrane miejsca człowieka.

Aaaaa, już teraz widzę oczami memi. Myślałam, że to jest taki rodzaj
sztyftu jak dezodoranty w sztyfcie i przegapiłam, że chodzi o próbki.
Wykałaczka oczywiście obca mi nie jest. Choć ilość perfum pozostała
na pręciku - jak to ujęłaś - zawsze wydawała mi się za mała :)

Krusz.

--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco - http://manufakturka.pl

48. Data: 2007-01-26 19:46:47

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Jan 2007 10:03:27 +0100, Gosia Plitmik sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> Mam wrazenie, ze Lii chodziło o koncówki włosów, a nie skóre głowy.

Nie no, jasne, że się nie psika skóry głowy, ale jeśli włosy
tłuszczą się piorunem jak mi i nosi się je np. mocno związane, to nie
ma bata, przylegają ściśle do skóry głowy. No i siłą rzeczy coś
tam zawsze od tej skóry dostają.

Krusz.

49. Data: 2007-01-26 19:48:12

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Jan 2007 10:27:46 +0100, Almadka sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> Cialo tez powinno myc sie dwa razy dziennie, a mimo to zapach na nim
> (generalnie rzecz biorac) "brzmi ladnie". Mysle, ze to nie ma znaczenia.

No ale jednak na całym ciele nie doświadcza się łojotoku :)

> U mnie zapach na wlosach sprawdzal sie i przy krotkich i przy dlugich, w
> czasach, gdy bardziej sie tluscily i gdy zachowywaly sie normalnie...

Nochybażetak :)

Krusz.

50. Data: 2007-01-26 21:35:12

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Chwilowo odpoczywam od nich. Pomysł dobry, ale za duzo kombinowania;-)

Bez kombinowania moze tez byc zwykla chusteczka ;-)

Pozdrawiam
ISIA

Dobry fryzjer-Kraków
Vibra tone z TV Marketu
pytanie- a co sądzicie o eveline cosmetics ?
Jak wyczyścić srebro ?
Puder