Gdzie nie nalezy kupowac zmywarki? W Euro AGD

1. Data: 2003-05-15 21:50:57

Temat: Gdzie nie nalezy kupowac zmywarki? W Euro AGD
Od: Waldek <w...@a...net.uk> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kupilem ostatnio Boscha SGS 56A52. Przedtem zwiedzilem pare sklepow
Euro AGD. Obsluga na ogol slabo zorientowano w szegolach, bo tak ogolnie
to odrozniaja zmywarki od pralek. No, ale pal szesc, w koncu to my
akupujemy, nasz interes wiedziec co bierzemy.

Wnioski sa takie: lepiej unikac tych sklepow. Nowych zmywarek na ogol
tam nie ma, wyprzedaje sie produkcje lat minionych. Euro AGD moze to
spokojnie robic poniewaz na polskim rynku jest monopolista. Postnowilem
przelamac ten monopol i zamowic zmywarke przez Internet. Wroclawskie
www.centrum2000.pl bylo na tyle uprzejme, ze dalo sie przekonac i - po
krotkich targach - troche zeszlo z cena, z 2290 na 2200, plus
transport do Warszawy gratis (normalnie 30 PLN). Tymczasem w Euro
przyjemnosc zmywania tym akurat Boschem jest znacznie drozsza i na razie
niemozliwa. Chlopak z Euro (Klif) zasiadl do komputera, posmutnial i
powiedzial - interesuje pana nowy model 56A52? Hm, nie widze go w
naszej ofercie, poprzedni (56A22) kosztuje 2590 i juz go nie ma. Nowy
(56A52) bedzie drozszy pewnie o 200-300 PLN, ale jeszcze go nie ma.
Kiedy bedzie? - nie wiadomo. Rozumiem, ze wynajecie powierzchni w Klifie
kosztuje, ale niekoniecznie musimy za to placic. Euro moze pelnic pewna
pozyteczna role, kiedy juz namierzymy w sieci zmywarke, pralke,
odkurzacz, czy cokolwiek innego, warto sie przejsc do Euro AGD zeby
dotknac to i obejrzec, ale zamawiac lepiej przez siec, z dostawa do
domu, platne przy odbiorze.

PS Bosch myje super, jest cichy. Ogolnie polecam.

Waldek

wiadomosc na priva: w...@a...net (bez uk oczywiscie)

1. Data: 2003-05-16 07:00:44

Temat: Re: Gdzie nie nalezy kupowac zmywarki? W Euro AGD
Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Waldek" <w...@a...net.uk> napisal w wiadomosci
> [...]
> akupujemy, nasz interes wiedziec co bierzemy.
> PS Bosch myje super, jest cichy. Ogolnie polecam.

Podlaczam sie z pochwalami dla tego typu. Ja przymierzalam sie podobnie,
choc ostatecznie wiedziona lokalnym patriotyzmem zdecydowalam sie kupic
zmywarke w sklepie u siebie na wsi. Dwa dni po zamowieniu pan zadzwonil i
powiedzial, ze tych zmywarek ktore chce to juz nie ma (56a22) ale jest 56a52
i te wlasnie mi przywiezli i sprzedali po wczesniej uzgodnionej cenie za
poprzedni model :))
nawet nie bardzo wiem jaka jest roznica oprocz designu, bo gosc dopiero
razem z moja zmywarka dostal katalog tych nowych - w kazdym razie jest duzo
sliczniejsza i ma szeystko co potrzebuje.

A - a propos oszczednosci - musze sie pochwalic bo pekne. Wczoraj pani
przyszla za gaz podliczyc - wyszlo (po miesiacu) jakies 20 zl mniej niz na
normalnym rachunku przedzmywarkowym (z powodu alergii mojej i corki zmywanie
nalezalo do mezczyzn, szczegolnie w wykonaniu syna bylo powiedzmy... malo
oszczedne). A w miedzyczasie byly juz zmywarkowe swieta. Wychodzi na to, ze
czesc raty mi sie jedenak bedzie zwracala
Aska (czekajaca na rachunek za wode)

1. Data: 2003-05-16 07:42:20

Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

... (z powodu alergii mojej i corki zmywanie
> nalezalo do mezczyzn...

;-))))))
U mnie podobnie i to właśnie spowodowało moja szybką decyzje o zakupie
zmywarki. Trochę żartuję bo pomagam żonie w wielu domowych sprawach, ale
przytoczony argument ( zmywanie przez mężczyzn ) pomaga łatwo docenić
męskiej stronie plusy zmywarki. Niekiedy mnie dziwi iż same kobiety nie
zawsze chcą docenić te wygody i wola zmywać ręcznie ( znam takie, ale powoli
miękną ). Zresztą na samej grupie często niedowiarki się pytają czy są
ewentualnie jakieś plusy zmywarek. Podobne dyskusje były 20-25 lat temu o
pralkach automatycznych tylko nie na tych grupach ;-), dziś chyba nikt by
się nie ośmieszył.
Pozdrowienia Andrzej

1. Data: 2003-05-16 08:35:23

Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldek <w...@a...net.uk> napisał(a):

> [...]
> tyle uprzejme, ze dalo sie przekonac i - po krotkich targach -
> troche zeszlo z cena, z 2290 na 2200, plus transport do

Nie chcę Cię martwić, ale gdybyś te zakupy zrobił w www.agdrtv.com,
to byłbyś jeszcze bradziej zadowolony ;-)

--
wozik[at]stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb

1. Data: 2003-05-16 08:55:09

Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wozik <w...@s...pl> wrote:

> Nie chcę Cię martwić, ale gdybyś te zakupy zrobił w www.agdrtv.com,
> to byłbyś jeszcze bradziej zadowolony ;-)

E tam. Ja nadal uważam, że ten sklep internetowy jest przereklamowany.
Szczególnie jeśli chodzi o ceny (nie wszystko tam jest najtańsze)

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-05-16 09:09:51

Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

> Nie chcę Cię martwić, ale gdybyś te zakupy zrobił w www.agdrtv.com,
> to byłbyś jeszcze bradziej zadowolony ;-)

Wszystko ładnie i pięknie, ceny atrakcyjne ale jak wyglądaja te ceny jesli
dorzuci sie koszty transportu? Nie każdy ma przyjemność mieszkać w Warszawie
a dostawa na drugi koniec Polski kosztuje zapewne niemało. I jak w takiej
sytuacji wygląda ewentualna reklamacja? To jest własnie to co mnie
powstrzymuje przed zakupami tego rodzaju sprzętu w sklepach internetowych (w
których ogólnie lubię kupować :-))
Kasia

1. Data: 2003-05-16 09:36:06

Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> napisał(a):

> E tam. Ja nadal uważam, że ten sklep internetowy jest
> przereklamowany. Szczególnie jeśli chodzi o ceny (nie wszystko
> tam jest najtańsze)

Zaoszczędziłem tam ponad 600 zł, ja ten sklep chwalę.

--
wozik[at]stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb

1. Data: 2003-05-16 09:37:30

Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> napisał(a):

> Wszystko ładnie i pięknie, ceny atrakcyjne ale jak wyglądaja te
> ceny jesli dorzuci sie koszty transportu? Nie każdy ma
> przyjemność mieszkać w Warszawie a dostawa na drugi koniec
> Polski kosztuje zapewne niemało.

Ja mieszkam we Wrocławiu, za dostarczenie lodówki, pralki i
odkurzacza zapłaciłem 120 PLN.

> I jak w takiej sytuacji wygląda
> ewentualna reklamacja?

Tego niestety nie wiem, ale jeśli ktoś zna przepisy o handlu na
odległość, to sobie poradzi. Każda reklamacja wygląda tak samo,
wystarczy znać swoje prawa ;-)

> To jest własnie to co mnie powstrzymuje
> przed zakupami tego rodzaju sprzętu w sklepach internetowych (w
> których ogólnie lubię kupować :-))

Pora przełamać bariery ;-))

--
wozik[at]stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb

1. Data: 2003-05-16 10:09:06

Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia A." informuje:
> Wszystko ładnie i pięknie, ceny atrakcyjne ale jak wyglądaja te ceny jesli
> dorzuci sie koszty transportu? Nie każdy ma przyjemność mieszkać w
Warszawie

Na ich stronie podaja adres w Gostyniu

> sytuacji wygląda ewentualna reklamacja?

Odbierasz towar od kuriera, sprawdzasz i dopiero potem mu płacisz. Fakturę
dostajesz za parę dni. Jeśli w okresie gwarancyjnym coś Ci sie popsuje to i
tak zwracasz się do lokalnego firmowego serwisu a nie do sprzedawcy.

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2003-05-16 10:25:46

Od: "grzesio" <g...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja zamierzam kupić zmywarkę boscha od gościa z allegro, lekko używaną i
zamiast 1500 w sklepie zapłacę 600 + 70 przesyłka
kupiłem już tak nową wieżę hi-fi za 2,5 kpln i nie żałuję (w sklepie 3,8
kpln)
bez ryzyka człowiek znika ;)
pzdr
grześ