smar na swetrze -pomocy

1. Data: 2003-05-15 14:25:12

Temat: smar na swetrze -pomocy
Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie. Mąż upaprał sweter smarem nie mam pojęcia czymby toto
wywabić. Wdzianko jest z gładkiego akrylu. Radźcie kochani :-))

yewka - Wroclaw

1. Data: 2003-05-16 08:07:38

Temat: Re: smar na swetrze -pomocy
Od: "Tomasz Morawski" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja próbowałbym najpierw naftą, sprayem WD-40 lub podobnym sprayem Amway'a,
a potem normalnie prać

1. Data: 2003-05-16 12:10:15

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja próbowałbym najpierw naftą, sprayem WD-40 lub podobnym sprayem Amway'a,
> a potem normalnie prać

i pomogło? Smar zlazł? Nafta i WD-40 są tłuste więc starczy pranie w płynie
(sweter), może trochę płynu do mycia naczyń?

yewka - Wroclaw

1. Data: 2003-05-16 20:28:30

Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w temacie. Mąż upaprał sweter smarem nie mam pojęcia czymby toto
> wywabić. Wdzianko jest z gładkiego akrylu. Radźcie kochani :-))

Plamę pomazać pastą bhp.Potem uprać. Jest taka pasta służy na przykład do
zmywania smaru samochodowego z rąk. Ta pasta każdy smar wywabi.

1. Data: 2003-05-17 20:21:52

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Plamę pomazać pastą bhp.Potem uprać. Jest taka pasta służy na przykład do
> zmywania smaru samochodowego z rąk. Ta pasta każdy smar wywabi.

dzięki serdeczne!!:-))

yewka - Wroclaw

Wymiennik ciepla w zmywarce.
Czajnik elektryczny - czym sie kierowac przy zakupie?
okna-Gliwice
Roboty kuchenne...
Rzetelny i w miare tani hydraulik w Poznaniu ... zna ktos ?