Re: Gdzie się wykastrować?

Data: 2006-01-17 10:57:04
Temat: Re: Gdzie się wykastrować?
Od: "xxx" <s...@n...thx>

"Stefan Wilczyński" wrote in message

> Zwłaszcza cierpienie psychiczne w niektórych sytuacjach jest trudne do
> zniesienia. Zaznaczam, że jestem człowiekiem całkowicie odizolowanym od
> społeczeństwa, konkretnie programistą. Jakoś staram się przetrwać lato -
> jestem zamknięty albo w domu, albo w pomieszczeniu w którym pracuję (na
> szczęście klimatyzowanym i na szczęście w firmie nie ma żadnych
> atrakcyjnych kobiet :) [Żeby uczynić wywód jaśniejszym, zaznaczan, że
> nigdy nawet nie przytuliłem się do kobiety, nigdy nie miałem nawet takiej
> okazji]. Zimą czuję się normalnie, ale zima niedługo się skończy :( We
> [...]
Chłopie, Tobie baby trza, a nie kastracji!!!
Wyjdź z tego biura, wyłącz w diabły laptopa/ komputer, odpocznij sobie od
c++ i innych pierdół- chyba, ze chcesz wytrwać tylko do trzydziestki, a
potem kula w łeb.
Zacznij gdzieś wychodzić, to nie boli- na świecie jest tyle fajnych babek, o
niebo atrakcyjniejszych od tych wszystkich kompilatorów, shaderów i innych
wymysłów szatana;p
wild&MX