Re: Gdzie się zaczyna materia a gdzie energia?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Gdzie się zaczyna materia a gdzie energia?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<kihgot$th7$1@node2.news.atman.pl> <kihmoi$q3b$1@node1.news.atman.pl>
<kiibta$pa0$1@node2.news.atman.pl> <kiifbf$st2$1@node2.news.atman.pl>
<kiijdt$1e0$1@node2.news.atman.pl> <kikj6l$t01$1@node2.news.atman.pl>
<kikvss$9mq$1@node2.news.atman.pl> <kil98q$f7p$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sat, 23 Mar 2013 23:28:23 +0100

Dnia Sat, 23 Mar 2013 23:10:25 +0100, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> Prawdziwe obrzydzenie mnie bierze gdy
> ktoś umacnia pedofili i kazirodców w bezkarności, poprzez atakowanie
> tych którzy ujawniają takie fakty(...)

I właśnie Chiron jest tym atakującym, a globuś ujawniającym? - raczysz
żartować albo (co dla mnie oczywiste) jesteś po prostu śmieszny i naiwny.
Nie da się bowiem UJAWNIĆ czegoś, co jest JAWNE od dawna i każda wrona na
każdym słupie o tym kracze. To po pierwsze. Po drugie - Chiron nie atakuje
globka za UJAWNIANIE, lecz za jego ciasne klapki na oczach. Cóż bowiem z
globkowego pitolenia o pedofilii, jesli nie pitoli o niej jako o zjawisku
całosciowo, a skupia się JEDYNIE na księżach.
To tak, jak potępia zabijanie Indian, ale już zabijania ludzi całosciowo -
nie.
Bo otóż glob całościowo zabijania ludzi nie potępia, on potępia tylko
zabijanie NIEKTÓRYCH ludzi, konkretnie tych, których on sam za ludzi uznaje
:->

> Niestety twoja powaga i rozsądek w którego tonie tak górnolotnie i
> ładnymi słowy prawisz robią z ciebie obraz małego skurwysynka. Tak więc
> ssij pałę księdzu proboszczu łajzo.

Za dużo sobie pozwalasz, to na pewno.
--
XL