Gdzie się zaczyna materia a gdzie energia?

51. Data: 2013-03-24 12:29:30

Temat: Re: Gdzie się zaczyna materia a gdzie energia?
Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> O czym naprawdę chciałeś pogadać? Teraz już pewno nie powiesz- więc to
> pytanie retoryczne...ale ja chyba wiem, Dębska- co Cię gryzie. Zgadłem?

Skąd mam wiedzieć czy zgadłeś skoro nie napisałeś ?

Dębska

52. Data: 2013-03-24 12:47:53

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> No i zobacz- jak to z obfitości serca usta mówią.
> Ty_nie_czytasz_ze_zrozumieniem. Otóż i poprzednio, i teraz prosiłem o
> nie nakręcanie globa na jego propagowanie kazirodztwa. Poprzednio-
> wysłałeś mnie na drzewo. Teraz- gdybyś czytał- to byś wiedział, że cały
> czas nawiązuje do jego tekstu, w ktorym przedstawia rodzinkę, gdzie
> każdy z każdym się bzyka. Nie wynika z treści nawet, że byli katolikami.
> Stwierdziłem, ze jest to obrzydliwe- i zdziwiony pytałem, dlaczego Ty
> tego bronisz.

Przedstawia rodzinkę leczącą jedną z latorośli z homoseksualizmu.
Jeszcze nie spotkałem się by ktoś kto twierdzi, że homoseksualizm to
choroba którą powinno się leczyć nie był katolikiem. Kontekstem
wklejenia tu przez globa opisu terapii była pani Pawłowicz i jej poglądy
czemu dał wyraz w tytule postu.
Jeśli już tak bardzo się upierasz że glob coś tu propaguje, to nie jest
to pedofilia ani kazirodztwo. Bardziej jest to propagowanie katolickich
metod terapii homoseksualizmu.

> [...]
> bluzga. Schemat stary i oklepany. Demiurdzy naszej rzeczywistości robią
> to wciąż. Kreują liderów politycznych pod hasłem: "z glana kapelana" i
> już Dębskie z całej Polski biegną na nich głosować. I po co ktoś miałby
> fałszować wybory, skoro wokół tylu pożytecznych idiotów, ktorych
> wystarczy tylko w odpowiednim czasie odpowiednio podbechtać? Dziwisz
> się, że tylu idiotów rządzi, skoro oni przecież nie moga być mądrzejsi
> od tych, którzy ich wybrali? No tak- musiał byś zrozumieć, że jesteś
> durniem. A do tego musiał byś ochłonąć. Ale na to nie ma co liczyć, prawda?

Aha - postanowiłeś się spolaryzować. Tyle pokrętnego pieprzenia, żeby
móc nazwać mnie durniem. Chiron - więcej pewności siebie życzę.

Dębska

53. Data: 2013-03-24 13:06:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd mam wiedzieć czy zgadłeś skoro nie napisałeś ?

No, ale wlasnie mu przyznales, ze cos - bo gdyby nic od razu moglbys
odpowiedziec, ze nie zgadl.

Ciekaw jestem, ktora ze swoich traum przypisze Tobie. Mam nadzieje, ze nie
zabierze mi zadnego mojego trofeum i bedzie cos nowego, oryginalnego.

54. Data: 2013-03-24 13:25:23

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> No, ale wlasnie mu przyznales, ze cos - bo gdyby nic od razu moglbys
> odpowiedziec, ze nie zgadl.

Po prostu biorę pod uwagę, że to może być coś nieuświadomionego.

Dębska

55. Data: 2013-03-24 13:33:36

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Aha - postanowiłeś się spolaryzować. Tyle pokrętnego pieprzenia, żeby móc
> nazwać mnie durniem. Chiron - więcej pewności siebie życzę.

Wystarczy, że wskażasz- w którym miejscu piszę nieprawdę. No bo skoro pisze
pokrętnie- to_mi_to_wykaż.
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

56. Data: 2013-03-24 14:28:00

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-24 13:47, Przemysłąw Dębski pisze:
> Aha - postanowiłeś się spolaryzować. Tyle pokrętnego pieprzenia, żeby
> móc nazwać mnie durniem. Chiron - więcej pewności siebie życzę.

:)))

57. Data: 2013-03-24 14:35:50

Od: Lamesz <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-21 23:17, glob pisze:
> Czy ktoś wie w którym punkcie coś jest materią a nie enregią lub gdzie
> energia przechodzi w materie?

Podziel najpierw rzeczy z poniższej listy na materię i energię:

* kamień
* światło
* elektron
* neutrino
* ruch
* to coś, co sprawia, że jak zrzucisz ze stołu długopis, to po jego
wylądowaniu na ziemi pojawi się dźwięk i ciepło
* to coś, co siedzi w drewnie, że po podpaleniu suchej gałęzi będzie
świeciła i grzała

Potem można spróbować się zastanowić.

Pozdrawiam,
Lamesz

58. Data: 2013-03-24 15:03:49

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> :)))

:-))))))))))))))))

59. Data: 2013-03-24 15:05:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po prostu biorę pod uwagę, że to może być coś nieuświadomionego.

O ja glupia cipa. Przeciez to na pewno bedzie cos nieuswiadomionego.

60. Data: 2013-03-24 15:06:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Wystarczy, że wskażasz- w którym miejscu piszę nieprawdę.

Latwiej wykazac, gdzie piszesz prawde.

O tutaj: " ".

Fizyka Kwantowa i Świadomość
Wolność
A teraz dwa słowa o etyce, czyli o moralności:...
kobieta, mezczyzna...
Czy wierzycie w Boga czy w kościół?