Gdzie się zaczyna materia a gdzie energia?

61. Data: 2013-03-24 15:38:48

Temat: Re: Gdzie się zaczyna materia a gdzie energia?
Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wystarczy, że wskażasz- w którym miejscu piszę nieprawdę. No bo skoro
> pisze pokrętnie- to_mi_to_wykaż.

Nie na pisaniu nieprawdy twoja pokrętność polega. Zaprezentuje ci to na
przykładzie:

Pałac kultury stoi w samym centrum miasta stołecznego Warszawy, która
stolicą Polski jest już od wieków. Warszawa dzieli się na lewobrzeżną i
prawobrzeżną. Podczas wojny została prawie całkowicie zniszczona przez
niemców. Chiron czy to do ciebie dociera ty chuju ?

Dębska

62. Data: 2013-03-24 21:50:42

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prawobrzeżną. Podczas wojny została prawie całkowicie zniszczona przez
> niemców. Chiron czy to do ciebie dociera ty chuju ?

Może tak Panie Chuju?
:-)
No dobra. Dębska- jak rozumiem, zgadzasz się z tym, co często piszę:
konwenans jest niezbędnym wręcz elementem, bez którego nie może istnieć
zorganizowane społeczeństwo. Wiadomo- jak wyciągasz rękę do kogoś, to np
możesz być pewny, że druga osoba nie zrobi Ci kupy na rękę. Jak ktoś np
rozmawia z Tobą i mówi, że jest katolikiem- to ponieważ istnieje konwenans-
Ty nie każesz mu np ssać pały księdza.

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

63. Data: 2013-03-24 23:09:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Mar 2013 23:28:23 +0100, Ikselka napisał(a):

> Bo otóż glob całościowo zabijania ludzi nie potępia, on potępia tylko
> zabijanie NIEKTÓRYCH ludzi, konkretnie tych, których on sam za ludzi uznaje

i tu się oczywiście nie zaliczają np nienarodzeni i katolicy :->

J.p.

--
XL tytułem uściślenia

64. Data: 2013-03-25 05:22:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 00:09, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> i tu się oczywiście nie zaliczają np nienarodzeni i katolicy :->
>
> J.p.
>
> --
> XL tytułem uściślenia

Katol to morderca więc ludzie mają prawo do obrony koniecznej, trzeba
było nie łazić do patologii ludzkości to by ci kuku na muniu ala
Fiurer nie odbiło. A tak tylko jesteś śmieciem który rozgląda się komu
z nienawiści na łeb skoczyć. Tak więc każdy Polak ma prawo się bronić
przed zwyrodnialcami z kościoła.

65. Data: 2013-03-25 07:06:39

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> i tu się oczywiście nie zaliczają np nienarodzeni i katolicy :->
>
> J.p.

Dokładnie na tym polega system totalitarny. Wszyscy niby są wolni, równi,
niepodlegli- za wyjątkiem tych, ktorzy nie są- a tym to się nawet żyć
zabrania. U hitlerowców byli to Żydzi, a u sowitów- wrogowie ludu. A kto
jest Żydem albo wrogiem ludu? Ano ten, którego wskaże przywódca.
Glob jest totalistą. I to bez smilki.

66. Data: 2013-03-25 10:28:25

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> rozmawia z Tobą i mówi, że jest katolikiem- to ponieważ istnieje
> konwenans- Ty nie każesz mu np ssać pały księdza.

To sie nazywa bezwladnosc, lokomotywy i okrety moga sie od Ciebie uczyc.

67. Data: 2013-03-25 10:32:34

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 marca 2013 08:06:39 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

> [...]
> zabrania. U hitlerowców byli to Żydzi, a u sowitów- wrogowie ludu. A kto
> jest Żydem albo wrogiem ludu? Ano ten, którego wskaże przywódca.

Nie tylko glob. Glob tylko wzmacnia ta histerie przed mowiem prawdy.

Bo dzisiaj musisz miec Jedynie Sluszne zdanie. O tym co jest Jedynie Sluszne,
decyduje Donald Tusk, Tomasz Lis, Monika Olejnik itp.
Gdy masz inne zdanie niz Jedynie Sluszne - zostajesz ciemniakiem :)

Dygresja - gdy Erich Fromm szukal przyczyn nazizmu w Niemczech, okreslił to jako
Ucieczka od Wolnosci. Podobny proces dzieje sie teraz w Polsce - to ucieczka od
wolnosci. Polega to na tym ze piramida klamst stala sie tak wielka, ze jesli masz
inne zdanie niz Jedynie Sluszne, to ta tzw. "elitka" ze strachu stara sie ciebie
zagluszyc, zakrzyczec, zabetonowac. Ten proces dotyczy tez niektorych na grupie,
m.in. globa.

Zobacz, juz nawet proste pytanie "Miales dziewczyne?" to osoby ktora napisala setki
glupich postow na temat seksualnosci - to pytanie wywoluje histerie, strasznie
prokuratorem itp.

W Polsce jest sporo grupa ludzi, spora czesc obywateli wychowanych na klamstwie,
ktora - o dziwo - sama broni tego klamstwa,
bo juz nie ma wyboru :)
Zwykle to wyborcy Jedynie Slusznej Partii, ktorzy w tworzeniu wirtulnej
rzeczywistosci klamstw, zapędzili sie w slepy zauek (uciekczka od prawdy i wolnosci),
do tego stopnia ze proste pytanie powoduje u nich histerie.

Druch

68. Data: 2013-03-25 10:39:21

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <d...@...hostingasp.pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

>wolnosci), do tego stopnia ze proste pytanie >powoduje u nich histerie.

http://autorytetnauczyciela.wordpress.com/2008/04/08
/dzialanie-systematycznosc-nawyk/

http://pmomora.blogspot.com/2007/05/jak-dziaa-kultur
a-strachu-w.html

itd itp
:(((

69. Data: 2013-03-25 11:20:34

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 marca 2013 11:39:21 UTC+1 użytkownik kali napisał:

> http://pmomora.blogspot.com/2007/05/jak-dziaa-kultur
a-strachu-w.html

Ten eksperyment z małpami - rozszerza to co znalem. Dzięki!

Druch

70. Data: 2013-03-25 11:57:49

Od: ArchieIl <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 12:20, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:
ra-strachu-w.html

> Ten eksperyment z małpami - rozszerza to co znalem. Dzięki!

zawsze milej wstawić sobie artificial inteligencję tam gdzie jest
tyłek grubasa, którego gilga małpa co biega po drabinie.

tego też pewnikiem nie znałeś ale i tak nie zrozumiesz.
będziesz mieć do kompletu :).

Artur Górniak

Fizyka Kwantowa i Świadomość
Wolność
A teraz dwa słowa o etyce, czyli o moralności:...
kobieta, mezczyzna...
Czy wierzycie w Boga czy w kościół?