Gdzie stroje na bal karnawałowy

1. Data: 2007-01-11 14:29:06

Temat: Gdzie stroje na bal karnawałowy
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Podpowiedzcie, gdzie jeszcze mogę zajrzeć w poszukiwaniu stroju
karnawałowego dla dziecka? Byłam w Leclercu, bo z poprzednich lat
pamiętam, że mieli duży wybór - ale tam kiepsko w tym roku albo już
wykupione. Tak mi chodzi po głowie, że chyba coś kiedyś widziałam w
Rossmanie, ale nie wiem, czy warto tam jechać. Najbardziej zależałoby mi
na stroju kotka albo myszki :-).

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2007-01-11 14:34:13

Temat: Re: Gdzie stroje na bal karnawałowy
Od: Karol Papała <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote in news:eo5hjm$a53$1@jaszczomp.tahoe.pl:

> [...]
> wykupione. Tak mi chodzi po głowie, że chyba coś kiedyś widziałam w
> Rossmanie, ale nie wiem, czy warto tam jechać. Najbardziej zależałoby mi

Na Kromera (Karlowice) jest sklep z przebraniami. Aktualnie sprzedaje
stroje na karnawal, wiec moze znajdziesz cos dla siebie.

http://www.karnawal.pl

Zauwazylem, ze strona otwiera sie tylko w IE.

Karol Papała
http://www.wrocek.pl

3. Data: 2007-01-11 14:39:16

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał/wrote dnia/on 2007-01-11 15:29:
> Podpowiedzcie, gdzie jeszcze mogę zajrzeć w poszukiwaniu stroju
> karnawałowego dla dziecka?

W Gdyni na ul. Abrahama, w rejonie "kantorowym" jest
- i to bodajże wypożyczalnia, a nie sklep. Przez szybę
wygląda, jakby był spory wybór.

Pozdr,
--
ŁK

4. Data: 2007-01-11 14:40:27

Temat: Re: Gdzie stroje na bal karnawałowy WROC
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki napisał(a):

> W Gdyni na ul. Abrahama, w rejonie "kantorowym" jest

Ano tak, zapomniałam dodać, że chodzi o Wrocław - pewnie dlatego, że
puściłam to pytanie też na regionalne ;-).

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2007-01-11 16:34:01

Od: "user" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykupione. Tak mi chodzi po głowie, że chyba coś kiedyś widziałam w
> Rossmanie, ale nie wiem, czy warto tam jechać. Najbardziej zależałoby mi

"mama i ja" na kromera

6. Data: 2007-01-11 16:40:57

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> [...]
> wykupione. Tak mi chodzi po głowie, że chyba coś kiedyś widziałam w
> Rossmanie, ale nie wiem, czy warto tam jechać. Najbardziej zależałoby

W Auchan na Bielanach nabyliśmy drogą kupna piękny karnawałowy kapelusz dla
małej czarownicy.
Miała być dzisiaj większa dostawa akcesoriów karnawałowych, ale nie było -
być może jutro będzie dobrym dniem na zakupy w Auchan.

Paweł

7. Data: 2007-01-11 16:54:25

Od: leONi <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> [...]
> wykupione. Tak mi chodzi po głowie, że chyba coś kiedyś widziałam w
> Rossmanie, ale nie wiem, czy warto tam jechać. Najbardziej zależałoby mi

koło Placu Legionów, w kierunku Jana Pawła II (1go Maja), zaraz za
budynkiem Lukasa i EFL, na rogu jest jakas wypożyczalnia czy sklep, nie
pamiętam..

Ania

____________________________________
www.leoni.com.pl | l...@l...com.pl

8. Data: 2007-01-11 17:27:10

Od: "Helen Paar" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

na allegro :)

9. Data: 2007-01-11 18:05:24

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> [...]
> wykupione. Tak mi chodzi po głowie, że chyba coś kiedyś widziałam w
> Rossmanie, ale nie wiem, czy warto tam jechać. Najbardziej zależałoby mi

Na Grabiszyńskiej przy przedszkolu im.Korczaka widziałam dzisiaj afisz,
że jest tam wypożyczalnia strojów karnawałowych dla dzieci.

Pozdrawiam
Paulinka

10. Data: 2007-01-11 21:27:16

Od: "piatkos" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> Podpowiedzcie, gdzie jeszcze mogę zajrzeć w poszukiwaniu stroju
> karnawałowego dla dziecka?

rog dubois i pomorskiej. kiedys byl papierniczy i wypozyczalnia
strojow.
teraz jest warzywniak... ale stroje dalej wypozyczysz :)

Wojtek

wizyty u lekarza -ilosc?
pasozyty
Paszport dla dziecka