Gdzie ubieracie...

1. Data: 2011-05-06 09:33:22

Temat: Gdzie ubieracie...
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... młodieżowe latorośle płci męskiej? Chodzi mi o takie bardziej eleganckie
ciuchy, ewentualnie sieciówki, dla chudego młodzieńca powyżej 158cm. Z
dotychczasowych źródeł wyrósł, do męskich nie dorósł, w czymś chodzić musi,
a w rodzinie brak wielbicieli zakupów;-). Wdzięczna będę za namiary z
Piaseczna, Warszawy, ewentualnie Radomia.
J.

2. Data: 2011-05-06 09:52:19

Temat: Re: Gdzie ubieracie...
Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-06 11:33, krys pisze:
> [...]
> a w rodzinie brak wielbicieli zakupów;-). Wdzięczna będę za namiary z
> Piaseczna, Warszawy, ewentualnie Radomia.

Allegro. Właśnie mi kurier przyniósł oryginalne nowe wranglery kupione
za 15zł. Na jakieś 200 transakcji pieniądze straciłem w 5% przypadków,
reszta to transakcje bardzo udane. W dodatku nie trzeba wychodzić z domu
na majową śnieżną zadymkę. A jak nie masz czasu czy ochoty na
przeglądanie ofert, to dzieciaka posadź do komputera, niech sam sobie szuka.

Adam

3. Data: 2011-05-06 09:59:15

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a w rodzinie brak wielbicieli zakupów;-). Wdzięczna będę za namiary z
> Piaseczna, Warszawy, ewentualnie Radomia.

New Yorker, jak coś eleganckiego to Marks&Spencer. Ale kupić coś na
wyrośnięte ale przychude to nie jest łatwo, jak kiedyś potrzebowaliśmy
pilnie spodnie wizytowe (bo pojutrze sztandar, a dziecko ma tylko bojówki)
to cały weekend spędziliśmy na klęciu i szukaniu. W końcu w M&S właśnie się
udało.
Allegro też może być, ale jak wyżej - na niewymiarowego to może być ciężko
trafić, żeby bez przymierzania "wyglądało".

Agnieszka

4. Data: 2011-05-06 10:06:09

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Ale kupić coś na
> wyrośnięte ale przychude to nie jest łatwo,

To akurat wiem;-)
Dzięki za namiary.
J.

5. Data: 2011-05-06 10:09:18

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> [...]
> na majową śnieżną zadymkę. A jak nie masz czasu czy ochoty na
> przeglądanie ofert, to dzieciaka posadź do komputera, niech sam sobie

Nie no, Allegro to polecać nie trzeba, ale czasem trzeba kupić ciucha, żeby
wyglądał, a nie wisiał, piłował, odstawał, a tego się załatwić bez
przymierzenia nie da.
BTW wranglery za 15 zł, i to nowe?
J.

6. Data: 2011-05-08 12:44:09

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-06 12:09, krys pisze:

> Nie no, Allegro to polecać nie trzeba, ale czasem trzeba kupić ciucha, żeby
> wyglądał, a nie wisiał, piłował, odstawał, a tego się załatwić bez
> przymierzenia nie da.

Wiesz, ale pragnienie by ciuch na gwałtownie rosnacym nastolatku
wyglądał i nie odstawał, to takie na granicy szaleństwa jest. Jak moje
potrafią nagle przez miesiąc urosnąć ponad 2cm i schudnąć dwa razy
więcej w pasie, to mi na razie wystarczy jak psy na ich widok nie wyją.
Mojej dziesięcioletniej żabie płetwy już urosły do rozmiaru 39 i na tym
nie zamierzają poprzestać. To już są dorosłe buty za dorosłe ceny i jak
to z babami bywa jedna para nie do wszystkiego jej pasuje.
Leży obok mnie kawał skóry juchtowej, miałem robić pochewkę do noża,
ale sie zastanawiam czy nie dałbym rady z prostymi sandałkami ? Manolo
Blahnik też kiedyś zaczynał.

> BTW wranglery za 15 zł, i to nowe?

Dokładnie za 16.5zł plus niestety przesyłka.

Adam

7. Data: 2011-05-09 07:28:44

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> Wiesz, ale pragnienie by ciuch na gwałtownie rosnacym nastolatku
> wyglądał i nie odstawał, to takie na granicy szaleństwa jest.

Mimo wszystko szkoda mi kasy na źle uszyte ciuchy z g***ch materiałów. Ja
tam sobie jednak cenię komfort. I nie mysle w tym momencie o bawełninych
bluzach:-)

> Jak moje
> potrafią nagle przez miesiąc urosnąć ponad 2cm i schudnąć dwa razy
> więcej w pasie,

A nie, moje nie chudnie, tylko ma za krótkie rękawy i nogawki;-)

> [...]
> nie zamierzają poprzestać. To już są dorosłe buty za dorosłe ceny i jak
> to z babami bywa jedna para nie do wszystkiego jej pasuje.

Chciałabym, zeby mój Młody mial dorosle buty za dorosłe ceny. Bo teraz
brakuje mu do meskiej rozmiarówki 2 oczka. pantogfli na niego nie
uświadczysz, bo ma stope szeroką i długą, w dodatku z wysokim podbiciem. w
zwiazku z powyższym zamiast pantofli ma "adidasy" udające normalne buty do
spodni w kant:-/

> Leży obok mnie kawał skóry juchtowej, miałem robić pochewkę do noża,
> ale sie zastanawiam czy nie dałbym rady z prostymi sandałkami ? Manolo
> Blahnik też kiedyś zaczynał.

I tam, na dziewczyny w tym rozmiarze masz butów po kokardę. Szmacianych
balerinek, sandałków, japonek.
J.

8. Data: 2011-05-09 10:36:57

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-09 09:28, krys pisze:

> [...]
> zwiazku z powyższym zamiast pantofli ma "adidasy" udające normalne buty do

No jeśli upierasz się, że facetowi glany do garnituru nie pasują, to
pantofle można stosunkowo niedrogo zrobić na wymiar. Np tu :
http://www.hanzel.pl/?p=productsMore&iProduct=138&sN
ame=KEN

> I tam, na dziewczyny w tym rozmiarze masz butów po kokardę. Szmacianych
> balerinek, sandałków, japonek.

Jeszcze musi się jej podobać, pasować (noga długa ale chuda), a cena ma
nie wywoływać u mnie piany na ustach.

Adam

9. Data: 2011-05-09 11:08:02

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> No jeśli upierasz się, że facetowi glany do garnituru nie pasują, to
> pantofle można stosunkowo niedrogo zrobić na wymiar. Np tu :
> http://www.hanzel.pl/?p=productsMore&iProduct=138&sN
ame=KEN

Za dwa numery kupie mu juz za 100 zł prawdziwe buty z prawdziwej skóry. Jak
dalej będzie wyrastał w tym tempie, to może już na przyszły sezon.
Na szczęście jeszcze glanów nie chce, najchętniej chodziłby bez butow, za to
w skarpetkach frotte.
No i na szczęście są buty sportowe.

> Jeszcze musi się jej podobać, pasować (noga długa ale chuda), a cena ma
> nie wywoływać u mnie piany na ustach.

Jak masz samozaparcie i cierpliwość, zawlecz na zakupy, najlepiej na jakiś
targ/bazar/whatever. Ja tam oczopląsu dostaję od nadmiaru form i wzorów, to
i młodociana podfruwajka coś znajdzie.
J.

10. Data: 2011-05-09 11:22:34

Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:4dc7c3c5$0$2445$65785112@news.neostrada.pl...

> No jeśli upierasz się, że facetowi glany do garnituru nie pasują, to
> pantofle można stosunkowo niedrogo zrobić na wymiar. Np tu :

Buty "garniturowe" w rozmiarach przedmęskich są w Deichmann za ok. 70 zł
(ale nie skórzane, więc raczej na pojedyncze krótsze wyjścia). I to na
dodatek z zawyżoną rozmiarówką.

O ile jeszcze "komunisci" nie wykupili :-)

:-) M.

Jaki rower dla dziecka - poradnik
szkoła podstawowa w Bydgoszczy na Leśnym
pytanie o Impreze na zakonczenie podstawowki
Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
[waw] animacja poklatkowa dla dzieci