Re: Gdzie ubieracie...

From: "Agnieszka" <a...@z...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Gdzie ubieracie...
Date: Fri, 6 May 2011 11:59:15 +0200

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:4dc3c064$0$2436$65785112@news.neostrada.pl...
> ... młodieżowe latorośle płci męskiej? Chodzi mi o takie bardziej
> eleganckie
> ciuchy, ewentualnie sieciówki, dla chudego młodzieńca powyżej 158cm. Z
> dotychczasowych źródeł wyrósł, do męskich nie dorósł, w czymś chodzić
> musi,
> a w rodzinie brak wielbicieli zakupów;-). Wdzięczna będę za namiary z
> Piaseczna, Warszawy, ewentualnie Radomia.

New Yorker, jak coś eleganckiego to Marks&Spencer. Ale kupić coś na
wyrośnięte ale przychude to nie jest łatwo, jak kiedyś potrzebowaliśmy
pilnie spodnie wizytowe (bo pojutrze sztandar, a dziecko ma tylko bojówki)
to cały weekend spędziliśmy na klęciu i szukaniu. W końcu w M&S właśnie się
udało.
Allegro też może być, ale jak wyżej - na niewymiarowego to może być ciężko
trafić, żeby bez przymierzania "wyglądało".

Agnieszka