Re: Gdzie ubieracie...

From: krys <k...@p...onet.pl>
Date: Mon, 09 May 2011 13:08:02 +0200
Subject: Re: Gdzie ubieracie...
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze

Adam Moczulski wrote:

> No jeśli upierasz się, że facetowi glany do garnituru nie pasują, to
> pantofle można stosunkowo niedrogo zrobić na wymiar. Np tu :
> http://www.hanzel.pl/?p=productsMore&iProduct=138&sN
ame=KEN

Za dwa numery kupie mu juz za 100 zł prawdziwe buty z prawdziwej skóry. Jak
dalej będzie wyrastał w tym tempie, to może już na przyszły sezon.
Na szczęście jeszcze glanów nie chce, najchętniej chodziłby bez butow, za to
w skarpetkach frotte.
No i na szczęście są buty sportowe.

> Jeszcze musi się jej podobać, pasować (noga długa ale chuda), a cena ma
> nie wywoływać u mnie piany na ustach.

Jak masz samozaparcie i cierpliwość, zawlecz na zakupy, najlepiej na jakiś
targ/bazar/whatever. Ja tam oczopląsu dostaję od nadmiaru form i wzorów, to
i młodociana podfruwajka coś znajdzie.
J.