Gdzie umeblować mieszkanko?

1. Data: 2005-02-23 16:48:51

Temat: Gdzie umeblować mieszkanko?
Od: "Wawer" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie najlepiej zakupić mebelki do mojego mieszkania . Zastanawiamy się z
żoną nad Ikea i na ul. Towarowej podobno są jakieś fajne skepy meblowe! Ktoś
tam był może?
Wawer

2. Data: 2005-02-23 16:53:34

Temat: Re: Gdzie umeblować mieszkanko?
Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wawer" <w...@w...pl> wrote in message
> Gdzie najlepiej zakupić mebelki do mojego mieszkania . Zastanawiamy się z
> żoną nad Ikea i na ul. Towarowej podobno są jakieś fajne skepy meblowe! Ktoś
> tam był może?

Co Ty za bzdury opowiadasz, przeciez w naszym miescie nie ma zadnej
ulicy Towarowej !!!!
;-)))))

Romek
=> http://www.rtj.republika.pl <= zapraszam do galerii fotografii

3. Data: 2005-02-23 17:03:58

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RTJ" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> "Wawer" <w...@w...pl> wrote in message
>
> Co Ty za bzdury opowiadasz, przeciez w naszym miescie nie ma zadnej
> ulicy Towarowej !!!!
> ;-)))))

A u mnie jest Towarowa a nie ma IKEI ;-))))

4. Data: 2005-02-23 17:49:36

Od: "Wawer" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Głaszcz" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "RTJ" <r...@p...com> napisał w wiadomości

> A u mnie jest Towarowa a nie ma IKEI ;-))))

Jestem z wawy i wiem że na Towarowej nie ma Ikei ale za to jest dużo innych
sklepów meblowych. I o te właśnie sklepy mi chodzi!

5. Data: 2005-02-23 17:57:11

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wawer wrote:
> Jestem z wawy i wiem że na Towarowej nie ma Ikei ale za to jest dużo
> innych sklepów meblowych. I o te właśnie sklepy mi chodzi!

Aha. Ja myslalam, ze jestes z Rzeszowa :)

Zazula

6. Data: 2005-02-23 18:24:49

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> Aha. Ja myslalam, ze jestes z Rzeszowa :)

Ja myślałem że jest z Rumi.
No tak zapomniałem że internet to dzielnica Warszawy
;-))

7. Data: 2005-02-23 19:46:27

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-23 17:53 +0200, Użytkownik RTJ napisał :
> "Wawer" <w...@w...pl> wrote in message

> Co Ty za bzdury opowiadasz, przeciez w naszym miescie nie ma zadnej
> ulicy Towarowej !!!!
> ;-)))))

Zastanawiam sie, moze w Krakowie tez gdzies jest jakas Towarowa. Na
pewno wiem, ze jest w Bialymsotku.
Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

8. Data: 2005-02-24 08:01:54

Od: "mk" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie najlepiej zakupić mebelki do mojego mieszkania . Zastanawiamy się z
> żoną nad Ikea i na ul. Towarowej podobno są jakieś fajne skepy meblowe!
> Ktoś tam był może?

Ja nad Ikeą też bym się zastanawiał. Szukałem konkretnego mebla dla dzieci.
O podobnych funkcjach było w
Ikei i Voxie. Pomimo 3krotnej różnicy w cenie zdecydowałbym się na Vox. W
Voxie była jakość w Ikei było jakoś.

Myślę, że źle podchodzisz do sprawy. Nie szukaj sklepu. Poszukaj odpowiedzi
na pytanie jakich mebli
szukasz? Jakego stylu mieszkania. Poprzeglądaj aranżacje. W takich
magazynach jak np. "4 kąty" masz bazy sklepów, no i kompletuj meble latami,
jeśli nie stać Cię na wszystko od razu. Dziś kupisz byle co na chwilę,
a zostanie Ci to na lata.

Jako ciekawostkę dodam, że znajomy meblował się na Allegro.

--
Marcin

drzwi antywłamaniowe - na ile bezpieczne
stare meble
stolarza szukam [wawa]
[W-wa] Urzadzenie do osuszania
Ariston a moze cos innego (leszego)