Gdzie w Warszawie - 65E?

1. Data: 2007-11-03 15:21:52

Temat: Gdzie w Warszawie - 65E?
Od: Maja Hermańska <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Błagam, proszę o pomoc, drogie Forumowiczki. Potrzebuję informacji, gdzie
mogę w Warszawie przymierzyć i kupić ładny seksowny stanik typu push-up w
rozmiarze 65E. W normalnych sklepach rozmiarówka kończy się na 70 D, a
niestety 70 cm to dużo za dużo. Coś mi się obiło o uszy - ul. Górczewska,
Bracka lub coś w tym rodzaju. Nie chcę kupować przez internet bez
uprzedniego przymierzenia.
Proszę. Ładnie proszę o pomoc.

Pozdrawiam,
Maja

2. Data: 2007-11-03 16:14:13

Temat: Re: Gdzie w Warszawie - 65E?
Od: "Valentine" <dorota.sosnowska@won_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja Hermańska" <M...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> niestety 70 cm to dużo za dużo. Coś mi się obiło o uszy - ul. Górczewska,
> Bracka lub coś w tym rodzaju. Nie chcę kupować przez internet bez

Co do duzych miseczek to polecam http://www.avocado.com.pl/ - na Brackiej
maja sklep.

Co do 65 cm obwodu to nie wiem - może maila wyślij i sie upewnij czy mają
coś na stanie ;-)

Valentine
http://autumn.blog.pl/

3. Data: 2007-11-03 16:51:27

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Valentine pisze:

> Co do duzych miseczek to polecam http://www.avocado.com.pl/ - na Brackiej
> maja sklep.
Potwierdzam. Bracka 2.

> Co do 65 cm obwodu to nie wiem - może maila wyślij i sie upewnij czy mają
> coś na stanie ;-)
Mają, mają. 60 też może już mają (miały wejść od listopada).

Ania

4. Data: 2007-11-03 17:24:16

Od: Maja Hermańska <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

annikka wrote:

> Potwierdzam. Bracka 2.

> Mają, mają. 60 też może już mają (miały wejść od listopada).
>
> Ania

Dzięki!!!
Bardzo dziękuję.

5. Data: 2007-11-03 21:22:14

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

annikka pisze:

> Potwierdzam. Bracka 2.

neguję. Bracka 1 :)

-- kasica

6. Data: 2007-11-04 17:30:25

Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mogę w Warszawie przymierzyć i kupić ładny seksowny stanik typu push-up w
> rozmiarze 65E. W normalnych sklepach rozmiarówka kończy się na 70 D, a

Jeśli 70 cm to dużo za duzo to myślę, że powinnaś szukać 60 a nie 65. Ja
noszę 70 a 75 to tylko troszkę za dużo, 80 dopiero jest dużo za dużo :)

7. Data: 2007-11-04 18:16:13

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa pisze:

> neguję. Bracka 1 :)

Faktycznie - 1. Miałam zakodowane 2, ale i tak trafiłam [1], więc i Maja
nie powinna mieć problemu ;-)

[1] Nie, no przyznam się. Logo Avocado jest tak dyskretne,że przeszłabym
obok, gdyby nie TŻ. I to mimo tego, że biustonosze wiszą na wystawie ;-)

Ania

olejki na cellulit
Triumph - koniec legendy.
jaki depilator?
[OT] zamówienie Amazon.com, prosba
szkła kontaktowe - na jakim forum pytać ?