Gdzie w Warszawie lub Pruszkowie lustro 110x65 cm fazowane?

1. Data: 2006-12-20 15:49:43

Temat: Gdzie w Warszawie lub Pruszkowie lustro 110x65 cm fazowane?
Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
gdzie w Wawie lub Pruszkowie mozna kupic dobrze i tanio lustro o
wymiarach 110x65 fazowane? Moze ktos z Was ostatnio kupowal?
pozdr
Piotr

2. Data: 2006-12-20 15:57:27

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 20, 4:49 pm, p...@a...pl wrote:
> Witam,
> gdzie w Wawie lub Pruszkowie mozna kupic dobrze i tanio lustro o
> wymiarach 110x65 fazowane? Moze ktos z Was ostatnio kupowal?

W lutym czy marcu w Castoramie, było o kilka złotych taniej niż w
Leroy.
Sporo taniej niż u szklarzy których odwiedziłem 3.

--
ZZ@private

3. Data: 2006-12-20 16:38:47

Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

ZbyszekZ napisał(a):
> W lutym czy marcu w Castoramie, było o kilka złotych taniej niż w
> Leroy. Sporo taniej niż u szklarzy których odwiedziłem 3.

Wlasnie znalazlem szklarza w Brwinowie. Lustro 5mm 110x65cm + faza -
140zl (+mocowanie)
Pewnie jeszcze sprawdze w Castoramie, ale to i tak taniej niz 230 zl w
Dub.... Vitrrum, od ktorej zaczalem poszukiwania.

pozdr
dzieki
Piotr

4. Data: 2006-12-21 10:04:46

Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@a...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> Witam,
> gdzie w Wawie lub Pruszkowie mozna kupic dobrze i tanio lustro o
> wymiarach 110x65 fazowane? Moze ktos z Was ostatnio kupowal?
> pozdr

Hej,
ja wczoraj dzwoniłam do http://www.szklanaelegancja.com.pl/ z Pruszkowa, ale tam
mają dopiero terminy na styczeń, więc odpuściłam, bo potrzebne mi doszklenie na
już (półki do stolika nocnego). Tak więc jeśli nie gonią Cię terminy, to ich
polecam. Z kolei przejadę się jutro do Leroy Merlin na Jerozolimskich - tam
kupujesz szkło i od razu docinasz, oprawiają też w ramy. Ceny zarówno
materiałów, jak i usługi nie są IMO wysokie, więc też mogę Ci ich polecić.

Pozdrawiam sąsiada :)

5. Data: 2006-12-21 10:27:21

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jesli na wymiar to najtaniej może być w Pyrofleksie, mają kilka zakładów, ale fazują
zdaje się i tak tylko przy
Chełmżyńskiej (możesz zamówić i odebrać w dowolnym punkcie).
Lustro (szkło) dobre, ale nie bardzo dobre.
To jednak tylko float.
JaC

It has removed 2838 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

6. Data: 2006-12-21 12:02:14

Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

666 i Kajetana_Kinga aka Słowotok dzieki za odpowiedzi :) Sprawdze te
opcje. Hmm, lustra moga byc gorsze i lepsze? Oczywiscie w obrebie
jednej technologii?

> Pozdrawiam sąsiada :)
Pozdrawiam sasiadke :) Hmm, ja to w P.L...

pzodr
Piotr

7. Data: 2006-12-22 16:26:09

Od: Ra <w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

666 napisał(a):
> [...]
fazują zdaje się i tak tylko przy
> Chełmżyńskiej (możesz zamówić i odebrać w dowolnym punkcie).
> Lustro (szkło) dobre, ale nie bardzo dobre.
Co to znaczy ? Mi m.in. Pyrofleks chwalił się że używają luster
belgijskich. Wygląd ok, jak dla mnie wyglądało na trochę barwione ale
pani twierdziła że jest bezbarwne. Byłem też w zakłanie 'noname' obok,
mieli taniej ale lustro było jakby białe i nie wyglądało zbyt ładnie

8. Data: 2006-12-23 16:29:21

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest IDEALNIE płaskie, minimalnie zniekształca, ale to trzeba się naprawdę
fachowym okiem przyjżeć.
To jest po prostu float, nie "kryształ".
JaC

> Co to znaczy ?

It has removed 2846 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Lodówka Gorenje??
Pralka AQXF 109 Ariston prosze o opinie
Liebherr wolnostojacy.