Gdzie zrobić półki na CD?

1. Data: 2005-06-25 08:54:53

Temat: Gdzie zrobić półki na CD?
Od: "Tadek R." <t...@p...onet.NO.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wymyśliłem, że zrobię sobie półki na CD w stylu tych wysokich półek Benno z
IKEI
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc
tDisplay?catalogId=10101&storeId=19&productId=11414

ale z półkami szklanymi .
Szerokość: 20 cm
Głębokość: 17 cm
Wysokość: 202 cm

Gdzie mam szukać kogoś kto sprzeda i potnie odpowiednio deski oraz
kogoś kto zrobi takie szklane półeczki (Wrocław).
Czy ktoś się orientuje, czy to dużo wyniesie ?

Pozdrawiam
Tadek

2. Data: 2005-06-25 09:21:33

Temat: Re: Gdzie zrobić półki na CD?
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadek R. pisze w news:d9j5ug$95n$1@news.onet.pl

> Gdzie mam szukać kogo? kto sprzeda i potnie odpowiednio deski oraz
> kogo? kto zrobi takie szklane półeczki (Wrocław).
> Czy kto? się orientuje, czy to dużo wyniesie ?

Deski u stolarza (żeby od razu je wykończył po przycięciu), szkło
u szklarza. Złożyć potem możesz sam. A możesz też poprosić
stolarza.

Ile to wyniesie we Wrocławiu, niestety Ci nie powiem. Przycięcie
i zamontowanie takiej biblioteczki (podobnej do Twojej półki na
CD) w Warszawie kosztowało mnie ok. 300zł. Biblioteczka zaczynała
się na podłodze, a kończyła 20cm przed sufitem, szerokość na metr.
Myślę, że w dużym stopniu to zależy od stawek stolarza i szklarza,
można wybrać taniego - takie przycięcie to w końcu nie żadna
filozofia, żeby zaraz brać najlepszego i najdroższego. :)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

Drzwi garazowe w bloku, zabezpieczenia ...
Plamy z tuszu
jaki podgrzewacz co+cw?
wojna z kurzem
drzwi wewnętrzne 90" jakie ceny