Re: Gdzie zrobić półki na CD?

From: Daga <z...@N...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Gdzie zrobić półki na CD?
Date: Sat, 25 Jun 2005 11:21:33 +0200

Tadek R. pisze w news:d9j5ug$95n$1@news.onet.pl

> Gdzie mam szukać kogo? kto sprzeda i potnie odpowiednio deski oraz
> kogo? kto zrobi takie szklane półeczki (Wrocław).
> Czy kto? się orientuje, czy to dużo wyniesie ?

Deski u stolarza (żeby od razu je wykończył po przycięciu), szkło
u szklarza. Złożyć potem możesz sam. A możesz też poprosić
stolarza.

Ile to wyniesie we Wrocławiu, niestety Ci nie powiem. Przycięcie
i zamontowanie takiej biblioteczki (podobnej do Twojej półki na
CD) w Warszawie kosztowało mnie ok. 300zł. Biblioteczka zaczynała
się na podłodze, a kończyła 20cm przed sufitem, szerokość na metr.
Myślę, że w dużym stopniu to zależy od stawek stolarza i szklarza,
można wybrać taniego - takie przycięcie to w końcu nie żadna
filozofia, żeby zaraz brać najlepszego i najdroższego. :)

--
Pozdrowieństwa,
Daga