Gender normalnie i Gender w oczach katolików.

31. Data: 2013-12-04 19:36:58

Temat: Re: Gender normalnie i Gender w oczach katolików.
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 listopada 2013 18:28:32 UTC+1 użytkownik Adrenalinka napisał:

> Co to jest to gender?

Moim zdaniem, warto poczytac:

http://rymszewicz.natemat.pl/83875,uprzejmie-prosze-
wara-od-kobiet-wara-od-gender

32. Data: 2013-12-04 23:00:35

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka
W dniu środa, 27 listopada 2013 18:28:32 UTC+1 użytkownik Adrenalinka napisał:

> [...]

Skłodowską też kler straszył że jak będzie chodzić na uczelnie to zapadnie na
bezpłodność, bo wyszła z roli kobiety w domu przy garach. Kler i prawica rzuciła się
na Gender i wymyśla bzdury, bo to ma odsunąć uwagę od pedofili zboczonego kleru.
Tylko że ten atak potwierdza tylko pedofilię, bo pedofil z niedojrzałości
seksualno-emocjonalnej nienawidzi kobiet i tym samym idzie do osób na swojej
niedorozwiniętej płaszczyźnie, to schemat, świetnie to grupowy Teo pokazał, ze swoimi
atakami na kobiety zupełnie irracjonalnymi i chęcią "uświadamiania" dzieci.
Podświadomość tu działa im bardziej coś chcą ukryć tym bardziej to widoczne,
pedofilia.

33. Data: 2013-12-06 22:30:03

Temat: Re: Gender normalnie i Gender w oczach katolikĂłw.
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <858b2d79-adbc-4158-894d-c85d45d26e75
@googlegroups.com>, 7...@m...pl says...

> Flyer
> Idiota
> Od dwudzistego wieku przy przyśmieszonych zmianach społecznych , czyli wychodzenia
z skostaniłych ról społecznych masz Gender.

No i? ;> Czy stwierdzenie, że żyjemy od dwóch wieków w czasach
"rewolucji przemysłowej" coś zmienia w naszym życiu? Nic a nic -
takie stwierdzenie jest tylko pożywką dla naukowców.

Ostatnio przeczytałem o jakimś odkryciu, które jest ważne, bo
dotychczas sądzone, że ... . Ponieważ odkrycie nie miało żadnego
współczesnego zastosowania, to można to tłumaczyć jako: "jeden
naukowiec odkrył, że coś jest sprzeczne z odkryciem drugiego
naukowca, ale zwłykły przechodzień nie ma z tych odkryć żadnego
pożytku".

Tak samo jest z gender.

PF

34. Data: 2013-12-08 14:06:12

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer

Jezu jaki przygłup.

35. Data: 2013-12-08 20:40:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Dec 2013 05:06:12 -0800 (PST), anioł śmierci napisał(a):

> Flyer
>
> Jezu jaki przygłup.

No cóż...
--
XL

Mrożonki
bass
Łunaczarski spodobałby się moherom ;)
Twórczy efekt uboczny leczenia dopaminą
Diament idei ewangelicznej i jej wplyw na osobowosc