"Gięte" fotele drewniane - na ile wytrzymałe?

1. Data: 2006-01-14 15:07:25

Temat: "Gięte" fotele drewniane - na ile wytrzymałe?
Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się nad zakupem foteli takich "amortyzowanych" z giętej sklejki
(przykład: Genua lub Magnat na www.mebloexpo.pl). Sprzedawca mówi, że
wytrzymują one gwałtowny nacisk 130kg... ciekawy jestem jak to jest w
praktyce. Fotele są wyodne ale czy po paru latach się nie złamią? ;)
Może ktoś ma takie?

2. Data: 2006-01-14 18:20:47

Temat: Re: "Gięte" fotele drewniane - na ile wytrzymałe?
Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo napisał(a):
> [...]
> jest w praktyce. Fotele są wyodne ale czy po paru latach się nie złamią? ;)

Wujostwo mojej żony ma takie do chyba 20 lat i nic im się nie dzieje ;-D

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

3. Data: 2006-01-14 19:40:11

Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał
> [...]
> że wytrzymują one gwałtowny nacisk 130kg... ciekawy jestem jak to jest w
> praktyce. Fotele są wyodne ale czy po paru latach się nie złamią? ;)

Od 11 lat. Bez problemu.

Netgater

4. Data: 2006-01-14 20:49:06

Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Od 11 lat. Bez problemu.

Rozumiem, że poza dziećmi siadały na nich potężne osoby ważące >100kg? :)

5. Data: 2006-01-14 22:39:35

Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał
> Rozumiem, że poza dziećmi siadały na nich potężne osoby ważące >100kg? :)

Teść z teściową czasem wpadają ;-)
Imprez też trochę było.

Netgater

6. Data: 2006-01-15 00:55:25

Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.misc.konsumenci.]
Dnia 14.01.2006 Przemolo <p...@g...pl> napisał/a:
> [...]
> wytrzymują one gwałtowny nacisk 130kg... ciekawy jestem jak to jest w
> praktyce. Fotele są wyodne ale czy po paru latach się nie złamią? ;)

Tych konkretnych firm to nie znam, ale tego typu użytkuję jakieś 6 lat
bez najmniejszej troski jak się na nich siada. Przedział dorosłych
użytkowników 50-100 kg a każdy lubi się zawsze trochę pobujać :)

--
Marcin

7. Data: 2006-01-15 08:48:15

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wytrzymują one gwałtowny nacisk 130kg... ciekawy jestem jak to jest w
> praktyce. Fotele są wyodne ale czy po paru latach się nie złamią? ;)

moj juz ma wiele lat - zyje (i on i ja :-)
ale akurat czy on wygodny... na dluzsza mete troche meczy

Sierp

8. Data: 2006-01-15 14:23:19

Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości news:dqd4m6

> moj juz ma wiele lat - zyje (i on i ja :-)
> ale akurat czy on wygodny... na dluzsza mete troche meczy

Są różne modele - te lepiej wyprofilowane są wygodne.

9. Data: 2006-01-29 14:14:43

Od: "tomekt" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 2 fotele gięte kupione gdzieś w 1992 roku (fińskie). Konstrukcja jest
bardzo wytrzymała. Tapicerka niestety nie:(. Ma teraz też inne mieszkanie i
do niego kupiłem też gięte fotele w Ikei. Dla mnie te komstrukcje są super.
Lekki wygląd (nie jakies "trony") sprężyste (efekt lekkiekogo bujania jak
chcesz.

10. Data: 2006-01-30 06:58:49

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo napisal(a):

> [...]
> że wytrzymują one gwałtowny nacisk 130kg... ciekawy jestem jak to jest w
> praktyce. Fotele są wyodne ale czy po paru latach się nie złamią? ;)

Mam podobny fotel juz od jakichś 6 lat i trzyma się całkiem nieźle :)
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******

Komplet wypoczynkowy z ekoskóry?
przełącznik do oświetlenia przerywa masę
ulga remontowa - rolety
Strony www z meblami Wawa i okolice
Zarabiaj (bez żadnego klikania w banery czy wypełniania ankiet)