Ginekolog...

1. Data: 2004-07-30 10:12:06

Temat: Ginekolog...
Od: "mike7775" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mozecie mi rzetelnie odpowiedziec na pytanie co jaki czas kobieta
powinna chodzic do ginekologa? Tzn. normalna zdrowa kobieta,
i czy ten okres jest taki sam dla dziewicy i dla kobiety ktora juz nie
jest dziewica?

Mam jeszcze takie pytanie czy ginekolog uzywa wziernika jesli
bada dziewice?

Czym roznia sie badania dziewicy od badania nie-dziewicy u ginekologa?

PS: Interesuje mnie jak wyglada dokladnie badanie dziewicy i nie dziewicy,
czym
sie rozni, czy ginekolog wklada do pochwy palce w obu przypadkach, jak
gleboko.
czy na tyle gleboko ze moze dotknac blony dziewiczej?

2. Data: 2004-07-30 10:44:03

Temat: Re: Ginekolog...
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Jul 2004 12:12:06 +0200, mike7775 wrote:

> sie rozni, czy ginekolog wklada do pochwy palce w obu przypadkach, jak
> gleboko.
> czy na tyle gleboko ze moze dotknac blony dziewiczej?

Mnie uczono, że błona dziewicza to fałd śluzuwki w okolicy wejścia do
pochwy, czyli nie trzeba nigdzie niczego wkładać, żeby jej dotknąć. Ale
widzę, że anatomia się zmieniła od tego czasu... Ciekawe...

m., ponownie w nastroju piątkowym (pewnie będę tego załować:) )
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-07-30 17:07:13

Temat: Re: Ginekolog...[OT]
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widzę, że anatomia się zmieniła od tego czasu... Ciekawe...
>
> m., ponownie w nastroju piątkowym (pewnie będę tego załować:) )

A myslalam, ze tylko w poniedzialki bywa Pan czasami zgryzliwy :)
Pozdrawiam.
Basiek w nastroju wakacyjnym.

4. Data: 2004-07-30 17:51:11

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Jul 2004 19:07:13 +0200, Basiek wrote:

> A myslalam, ze tylko w poniedzialki bywa Pan czasami zgryzliwy :)

Zgryźliwy bywam niestety często, ale za to w piątki robię paskudne błędy
ortograficzne. Śluzówka przez u... O tempora, o mores... ;)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

5. Data: 2004-07-31 08:51:51

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mike7775" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powinna chodzic do ginekologa? Tzn. normalna zdrowa kobieta,
> i czy ten okres jest taki sam dla dziewicy i dla kobiety ktora juz nie

A jakie to ma znaczenie, przepraszam?
Ginekolog to lekarz. Do niego się chodzi jak sie ma problem i na kontolę
średnio raz w roku. Dziewictwo tutaj nie ma nic do rzeczy.

> Mam jeszcze takie pytanie czy ginekolog uzywa wziernika jesli
> bada dziewice?

Proponuję iśc i się przekonać.

> Czym roznia sie badania dziewicy od badania nie-dziewicy u ginekologa?

To zależy u jakiego. Każdy lekarz bada inaczej, nie każdy tak, jak powinien.

> [...]
> gleboko.
> czy na tyle gleboko ze moze dotknac blony dziewiczej?

Myślę, że możesz go ładnie poprosić, żeby AŻ TAK GŁĘBOKO nie wkładał ;-P

D.

Tolargin w ciąży.
Luszczyca
Specjalizacjia i umowa o wolontariat