Gladz czy plyty?

11. Data: 2005-02-01 11:17:46

Temat: Re: Gladz czy plyty?
Od: z <f...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z ciekawosci - jak to wyglada? nie trzeba wygladzac? i jest gladkie? :)
>
> Sierp

Mogę wysłać na adres prywatny fotki

12. Data: 2005-02-01 11:17:49

Od: "Piotr H." <phellmann@_ANTY_SPAMIK_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sierp napisał w wiadomości :
> pogooglalem, i opisy znalazlem, ale zdjecia zadnego nie
> mi nic nie mowi "faktura kornikowa lub baranka" ;-)))
> przypuszczam, ze tak jak stare tynki w budownictwie sprzed 20
> lat (z piaskiem), ale pewnie duzo gestsze
> Trudno sie to naklada? Moze sobie zrobie jakies dekoracje :-)
> Zapewne ma to takze ustalone kolory.. sniezka ma tylko szary
> i bialy, atlas chyba wiecej
> Sierp

pisałem 'tynk mineralny' - a mi właśnie chodzilo o te 'stare piaskowe '
tynki
3 łopaty wapna , 1 cementu , 12 piachu + dobry murarz = dobry tynk.
Robocizna ok 10PLN/m2 + warunek trzeba mieć betoniarke,łopate i min 1 wiadro
:)

polecam ...

Piotr

13. Data: 2005-02-01 13:21:55

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 01 Feb 2005 12:17:46 +0100
z <f...@t...net.pl> wrote:

> Mogę wysłać na adres prywatny fotki

jezeli to tynk mineralny to poprosze (sierp malpa sierp kropa net) natomiast
jezeli to to o czym pisze Piotr H. to ja to mam i zawziecie szlifowalem, aby
miec gladkie :)

Sierp

14. Data: 2005-02-02 07:01:17

Od: "Piotr H." <phellmann@_ANTY_SPAMIK_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
natomiast
> jezeli to to o czym pisze Piotr H. to ja to mam i zawziecie szlifowalem,

Najprawdopodobnie nalozyles 'Goldband'a' i tak go zostawiłes do
wyschniecia..
a to trzeba poczekac parenasdcie-dziesiat minut alez lekko stwardnie - potem
trzeba go troche zatrzec packa z filcem i 'obciągnąć" (: metalowa packą
rozmoczoną powierzchnie tynku - efekt rewelacyjny
gładziutka powierzchnia - bez potrzebnego pozniejszego szlifowania ...

polecam

Piotr H.

15. Data: 2005-02-02 07:53:36

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Feb 2005 08:01:17 +0100

> Najprawdopodobnie nalozyles 'Goldband'a' i tak go zostawiłes do
> wyschniecia..

nie :) mieszkam w wielkiej plycie i mialem taki tynk jak kupilem
mieszkanie (taki typowy wtedy - cement z wapnem i piaskiem :)

a ta wiedza mi sie przyda - dzieki

Sierp

16. Data: 2005-02-02 08:21:33

Od: "Piotr H." <phellmann@_ANTY_SPAMIK_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> nie :) mieszkam w wielkiej plycie i mialem taki tynk jak kupilem
> mieszkanie (taki typowy wtedy - cement z wapnem i piaskiem :)

> a ta wiedza mi sie przyda - dzieki
> Sierp

a jak tak to własnie na ten stary tynk trzeba było nałozyć Goldbanda (oczyw.
najpierw go troche poczyscic zagruntowac etc)
Nakladac go metalowo pacą - wyrównywać jakim zcheblowanyms kawałkiem deski
(min 1m)
potem raz jeszcze wygładzic metalową pacą no i
jak lekko podeschnie to juz tak jak pisałem ...

pozdr
Piotr

odplyw zmywarki - syfon zlewozm.
Sliskie wejscie do klatki schodowej.