Glany dziecięce

61. Data: 2006-09-06 16:03:09

Temat: Re: Glany dziecięce
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> jak to powiedziałby mój ortopeda "chcę obejrzeć Twoje nogi, nogi, nogi,
> nogi"

Jedna jest wzorcowa -- działa na 1,5 gwizdka. A połowa, która została
z drugiej działa tylko dzięki mojemu upodobaniu do glanów i wysokich
treków. Twój ortopeda by zemdlał na jej widok...

> masz rację, bo bym chyba z rozumu musiała być obrana żeby męczyć się w 30-40
> stopniowym miejskim upale w skórzanych butach wiązanych do pół łydki.

Próbowałaś kiedykolwiek? Skoro osoby noszące glany przez pół życia Ci
mówią, że nie jest to męczące, a nawet wygodne, to zgódź się z
uprzejmości zanim wyjdziesz na idiotkę.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

62. Data: 2006-09-06 16:04:58

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@__poczta.onet.pl> napisał(a):

> Kupiłam sobie 3
> lata temu adidasy z przeceny za 160 zł i nawet nie przypuszczałam że będą
> takie trwałe i wygodne.

To ja teraz po mieście noszę treki kościólkowe -- takie eleganckie,
przed kostkę...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

63. Data: 2006-09-06 16:45:37

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 06 Sep 2006 18:03:09 +0200, siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote:

> Próbowałaś kiedykolwiek? Skoro osoby noszące glany przez pół życia Ci
> mówią, że nie jest to męczące, a nawet wygodne, to zgódź się z
> uprzejmości zanim wyjdziesz na idiotkę.

Święte słowa...

Jak Ci trzecia osoba mówi żeś pijany - nie dyskutuj. Idź się wyspać :)

Pzdr,
Borek
--
http://www.terapia-kregoslupa.waw.pl
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej

64. Data: 2006-09-06 16:53:21

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:8p1txa8nez6o$.dlg@franolan.net>
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> pisze:

> Próbowałaś kiedykolwiek? Skoro osoby noszące glany przez pół życia Ci
> mówią, że nie jest to męczące, a nawet wygodne, to zgódź się z
> uprzejmości zanim wyjdziesz na idiotkę.

Nie do końca. To trochę tak, jak ze szpilkami.
Większość kobiet nosi je dla idei i upiera się, że to wygodne (możliwe, że
dla niektórych istotnie jest to wygodne).
Ale obiektywnie rzecz biorąc taka szpilka jest cholernie niekomfortowym
butem i nawet opinia 100 kobiet a'la Molnarka nie przekona mnie, że jest
inaczej :)

Co do glanów - dla mnie również poruszanie się w 30 stopniowym upale, w
skórzanych, pełnych buciorach wypełnionych 2-3 parami skarpet jest -
delikatnie mówiąc - nieporozumieniem (próbowałam podobnej kombinacji,
dziękuję, nie skorzystam po raz kolejny). Pół biedy, gdy trzeba, ale tak z
własnej, nieprzymuszonej woli? Brrrr...

--
Nixe

65. Data: 2006-09-06 17:30:18

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> delikatnie mówiąc - nieporozumieniem (próbowałam podobnej kombinacji,
> dziękuję, nie skorzystam po raz kolejny). Pół biedy, gdy trzeba, ale tak z

Widzisz, a ja, mimo przynależności do subkultury teoretycznie "glanowej",
upieram się - z wygody. Upał upałem, a dziury i chaszcze leśne swoja drogą.

Dwei pary skarpet - ale wyłącznie: wewnętrzna z bawełny, zewnątrzna z wełny.
Bez plastiku. Jest super, lepiej od swiństw, co ludzie noszą.

Inna sprawa, ze uwielbiam łazic na boso, i jesli warunki pozwalają... to nie
upieram się przy glanach.

Też sądze, ze glany sa lepsze na zime czy na pluchę jesienną. Latem wtedy,
kiedy mus: las, dziury, góry czy drobne prace.

DJD

66. Data: 2006-09-08 17:44:53

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu, który zapamietamy na wieki 2006-09-06 16:24, złośliwa
postanowił/a nas uraczyć niniejszym stwierdzeniem:

> hmmm jakoś dziwnie je nosisz, moje w/w la sportivy z membraną goreteksową,
> skórzane noszone tylko zimą w skarpetach odprowdzających wilgoć - śmierdzą.
> Nie jest to woń urywająca łeb ale mimo wszystko zapach potu występuje na
> tyle żyby go wyraźnie wyczuć.

Hmmmm, a ja swoje martensy ukochane wywaliłam ostatnio po 9 latach.
Nosiłam je intensywnie, często gęsto i w upały. Do końca nie chciały
śmierdzieć potem tylko czuć je było skórą. Czuję się tym zawiedziona!

Anka i Szymon (11.06.2002) i Karolina (06.07.2005)
Kraków

67. Data: 2006-09-08 17:55:17

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> śmierdzą.
> Nie jest to woń urywająca łeb ale mimo wszystko zapach potu występuje na

Zastanawiałem się kiedyś nad czyyms takim, ale olałem sprawe:
1 - skóra z meszkiem, a nie gładka
2 - w środu miały gąbkę. Na co mi ona?

DJD

68. Data: 2006-09-10 11:01:57

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka P. napisał(a):

> Hmmmm, a ja swoje martensy ukochane wywaliłam ostatnio po 9 latach.
> Nosiłam je intensywnie, często gęsto i w upały. Do końca nie chciały
> śmierdzieć potem tylko czuć je było skórą. Czuję się tym zawiedziona!

Ja tak samo mam z kawaleryjkami (noszę jedenasty rok). Ni cholery nie
chcą jechać niczym poza skórą :(

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

69. Data: 2006-09-10 11:21:01

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Sep 2006 13:01:57 +0200, Elske napisał(a):

> Ja tak samo mam z kawaleryjkami

to to samo co oficerki?
--
Elżbieta

70. Data: 2006-09-10 14:56:46

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> to to samo co oficerki?

Nie. To takie kowbojki z obciętym czubkiem:
http://glinki.com/?l=rm04tc

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

kredki akwarelowe (Sowa, temat dla Ciebie)
Problem z przynoszeniem cudzych rzeczy do domu (5 lat)
Dziecko po Montessori
Wwa - worek na kapcie
przedszkole po raz pierwszy