Glazura w TTW w Warszawie !!

1. Data: 2003-08-21 16:26:52

Temat: Glazura w TTW w Warszawie !!
Od: "D-One" <m...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przestrzegam przed firma PH ARCER - maja pawilon na Bartyckiej i w Alejach.
Nie wiem jak tam na Bartyckiej ale generalnie firma olewa klientow,
lekcewazy ich i przy okazji naraza na koszty.

Andrzej Markiewicz

1. Data: 2003-08-21 20:05:32

Temat: Re: Glazura w TTW w Warszawie !!
Od: "Lesio5" <I...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D-One" <m...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> Przestrzegam przed firma PH ARCER - maja pawilon na Bartyckiej i w
Alejach.
> Nie wiem jak tam na Bartyckiej ale generalnie firma olewa klientow,
> lekcewazy ich i przy okazji naraza na koszty.

Moze troche wiecej szczególów?

--
Leszek Grelak vel Lesio5
Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

1. Data: 2003-08-22 07:27:05

Od: "Martinez" <rok@nie_dla_spamu.i-b-s.pl> szukaj wiadomości tego autora

"D-One" <m...@d...com.pl> wrote in message news:3f44f366$1@news.vogel.pl...
> [...]
> Nie wiem jak tam na Bartyckiej ale generalnie firma olewa klientow,
> lekcewazy ich i przy okazji naraza na koszty.

Ja kupowałem w ARCER-ze na Jagielońskiej - i byłem całkiem kontent :)
Obsługa miła, dostawa darmowa i ceny niższe niż w podanych wyżej sklepach
Martinez
BTW - Chyba tylko ARCER sprzedaje płytki firmy VENUS - IMHO jedne z
ciekawszych na rynku przy umiarkowanej cenie :)

1. Data: 2003-08-22 22:12:29

Temat: Re: Glazura w TTW w Warszawie !! [wiecej szczegolow - dlugie]
Od: "D-One" <m...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <I...@w...peel> napisał w wiadomości
/ciach/
> Moze troche wiecej szczególów?
>
> --
> Leszek Grelak vel Lesio5
> Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

Witam -
potrzebowalem dokupic pare sztuk - przyjechalem, zaplacilem karta - umowilem
sie na nastepny dzien na odbior.
Panowie stwierdzili iz po godzinie 12.00 ok 20 szt. kafelkow bedzie na mnie
czekalo. Trzeba dodac iz wczesniej kupilem u nich okolo 30 m2. glazury - i w
tedy byli "do rany przyloz"
Przeciska sie przez korki i "juz" o 17.00 jestem - a tam niespodzianka -
panowie oswiadczaja iz "zapomnieli" o przesylce.
Wiec prosze grzecznie - skoro miejsce mojego remontu wypada na trasie
przewozu z hurtowni do TTW - o podwiezienie poczki w dniu nastepnym - na co
jegomosc odpowiada ze nie.
- "Dlaczego ?
- Bo nie ! Paczka jest za mala i nie dowozimy do klientow
- A kierownik ...
- Tak wlasnie powiedzial kierownik...moze pan wybierac albo przyjedzie pan
jutro po towar albo korekta"
Noooo to sie wk...nerwowalem i prosze o korekte do faktury - a gosc na to
"zakup byl placony karta - zwrot moze byc tylko na karte". Patrze i nie
rozumiem - trzeba powiedziec iz tego dnia nie tylko nie mialem karty ale
rowniez prawka, dow. rej i innych fajnych papiero-plastikow. Po prostu.
Ganialem po calym mazowieckim, bez swiadomosci iz dokumenty leza w domciu.
Panowie swoje a ja swoje - w koncu sprzedawca oswiadczyl ze kierownik jedzie
do nich z magazynu i ze z nim mam zalatwiac sprawe. Przez chwile mialem
przeblysk, ze gosc "stanal na wysokosci zadania" i przywiezie ten towar. Oj
naiwnosci wielka...
W pierwszych slowach uslyszalem pytanie o moja karte kredytowa.....
Mowie - "Co ma piernik do wiatraka - ja chce korekte na fakture, a jak pan
przelejesz pieniadze to juz inna sprawa"
Gosc poszedl w zaparte - nawet kiedy zapytalem czy nie czuje faktu, iz on ma
moich pare zlotych a ja ani towaru, ani satysfakcji ze wspolpracy z nim ("to
przeciez zlodziejstwo") - powiedzial "A co mi pan zrobisz - czekam na
egzekucje - skarz pan gdzie pan chcesz" - "Korekty nie wystawie, bo ja tu
decyduje co i jak"
Juz nie wspomne ze mogli po tej 12-tej zadzwonic pod adres na fakturze i
powiedziec ze towar bedzie w dniu nastepnym.
Kula w leb i do lochu - i to tez za malo.
D-One

---/(...) w imie zasad s......(...) /---

1. Data: 2003-08-25 12:10:02

Od: "rafal grynfelder" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mialem tak samo zle doswiadczenia z Arcerem.
reklamowalismy plytki.
w sumie wyszlo na to, ze ja dotarlem sam do odpowiedniego dzialu producenta,
ktory przyslal mi rzeczoznawce i zalatwilem sprawe. a oni nie mieli zamiaru
ruszyc palcem.
potem jezdizlismy jak glupi aby odebrac plytki, od sklepu do magazynu, od
magazynu do sklepu, bo nikt nie raczyl ustalic gdzie na nas czekaja.

rg

Pozwolenie na budowę ogrzewania gazowego
Re: cyrkulacja i opomiarowanie cieplej wody
rzeźnicy/Anglia
kupię 35 - 50 m
Opis działania systemu alarmowego