Glazura w kolorze lazurowej wody

1. Data: 2007-08-15 16:52:13

Temat: Glazura w kolorze lazurowej wody
Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wymyśliłem sobie, że w moim nowym mieszkaniu zrobię sobie łazienkę z kolorach
śródziemnomorskiej plaży. A co! ;) Na podłogę chcę dać kafle w kolorze
piaskowym - i z tym raczej nie mam problemów, natomiast nigdzie nie mogę znaleźć
kafli na ścianę, które kolorystycznie oddawały by kolor morskiej wody.
Rozglądałem się narazie w dużych marketach budowlanych i albo jest glazura w
odcieniach błękitu, albo turkus - a ja potrzebuję coś pośredniego. Kto kiedyś
widział kolor, jaki wodzie nadaje rafa koralowa ten wie, o co chodzi :)
Jak narazie najbliższe temu, co szukam, znalazłem w kolekcji VERONA / VEGAS z
Paradyża http://www.paradyz.com.pl/index.php?s=15&a=7&collID=
154&scID=225, ale
wolałbym coś z lekką nutką turkusu. Czy spotkał się ktoś z Was z taką kolekcją ?

2. Data: 2007-08-16 06:25:51

Temat: Re: Glazura w kolorze lazurowej wody
Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
> [...]
154&scID=225,
ale
> wolałbym coś z lekką nutką turkusu. Czy spotkał się ktoś z Was z taką

tylko pogratulować rozróżniania kolorów ;-) koło błękitu to to nie leżało
nawet, a do turkusu czy koloru wody na rafie to daaallleeekkoooooooo....

--=olo=--

3. Data: 2007-08-16 08:37:20

Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nawet, a do turkusu czy koloru wody na rafie to daaallleeekkoooooooo....
Nie błękit? Więc co?
A co do koloru wody - to zgadza się, nie jest to to czego szukam, więc
dlatego pytam, czy ktoś widział gdzies glazurę w kolorze takim, jakiego
szukam

4. Data: 2007-08-16 09:31:55

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słonko świeci, deszczyk pada... a *jaQbek [z pracy]* takie rzeczy
opowiada:
> Nie błękit? Więc co?

to jest błękit:
http://www.paradyz.com.pl/index.php?s=15&a=7&lang=pl
&collID=16

i tu masz błękit:
http://www.paradyz.com.pl/index.php?s=15&a=7&lang=pl
&collID=215

i tu: http://www.paradyz.com.pl/index.php?s=15&a=7&lang=pl
&collID=42

i tu: http://www.paradyz.com.pl/index.php?s=15&a=7&lang=pl
&collID=101

a tu masz chyba najbardziej zbliżone to lazuru (Gracja Blue)
http://www.paradyz.com.pl/index.php?s=15&a=7&lang=pl
&collID=55

i tu (Katania Azul):
http://www.paradyz.com.pl/index.php?s=15&a=7&collID=
79&scID=113

Przeszukałam na szybko tylko ofertę Paradyża. Opoczno i Tubądzin też powinny
mieć cos w swojej ofercie - nie mówiąc już o tych wszystkich francuskich,
włoskich, hiszpańskich itd...
*gdaMa*

5. Data: 2007-08-16 10:27:58

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa pisze:
> [...]
> mieć cos w swojej ofercie - nie mówiąc już o tych wszystkich francuskich,
a opocznie znalazłem to:
http://www.opoczno.com/index2.php?id=42&KolekcjaID=8
9&ProduktID=3555#

Jeszcze Liwiusz może pasować.

6. Data: 2007-08-16 18:50:56

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> i tu masz błękit:
> http://www.paradyz.com.pl/index.php?s=15&a=7&lang=pl
&collID=215
Przecie to jest mocny, niebieski kolor, a nie błękit

7. Data: 2007-08-16 18:52:45

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> gdaMa pisze:
> a opocznie znalazłem to:
> http://www.opoczno.com/index2.php?id=42&KolekcjaID=8
9&ProduktID=3555#

Faktycznie, jest to kolor wody, ale jest jedno małe ale. Woda o odcieniu
lazurowym wygląda zupełnie inaczej niż woda np. z Bałtyku. To co mi proponujesz,
to błękit z nutką szarą, a ja bardziej bym skłaniał się ku czemuś wpadającemu w
turkus.

8. Data: 2007-08-17 06:00:47

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek pisze:

> [...]
> lazurowym wygląda zupełnie inaczej niż woda np. z Bałtyku. To co mi
> proponujesz, to błękit z nutką szarą, a ja bardziej bym skłaniał się ku

To może (pomysł nieco szalony) zrób sobie łazienkę z kilkoma paskami
kolorowych luksferów?
wszystko będzie zależało od oświetlenia.

9. Data: 2007-08-17 07:51:53

Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
proponujesz,
> to błękit z nutką szarą, a ja bardziej bym skłaniał się ku czemuś

poszukaj tu inspiracji:-)
http://www.jasba.de/produkte/produkte_beispiele.html
?p_menu=74

--=olo=--