Głęboka wanna?

1. Data: 2011-06-28 20:53:38

Temat: Głęboka wanna?
Od: deepblue <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zamieniłem mieszkanie na większe (w bloku niestety) i w związku z tym
poszukuję głebszej niż standartowe 44cm wanny akrylowej. Najlepiej
prostokątnej, 160x70 do 170x75.
Lubię pomoczyć się w wannie a obecne wanny akrylowe są płytkie i nie
powiem co mi wystaje z wody przy maksymalnym poziomie wody (spust
awaryjny dość nisko)
Naprowadzi mnie ktoś na taką wannnę - wystarczy choćby producent :)

--
deepblue

2. Data: 2011-06-29 05:23:03

Temat: Re: Głęboka wanna?
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

deepblue wrote:
> [...]
> awaryjny dość nisko)
> Naprowadzi mnie ktoś na taką wannnę - wystarczy choćby producent :)

kup dłuższą...

3. Data: 2011-06-29 17:20:34

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Dyjor napisał(a):
> kup dłuższą...
Eeetam dłuższą. Szerszą nie kupi. Albo dwie, dłuższą a druga szerszą.
Może jakimś cudem będzie głębiej LOL
--
Krzysiek

4. Data: 2011-06-29 22:12:15

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"deepblue" 4e0a3f55$0$2439$6...@n...neostrada.pl

> poszukuję głebszej niż standartowe 44cm wanny akrylowej. Najlepiej prostokątnej,
160x70 do 170x75.

> Naprowadzi mnie ktoś na taką wannnę - wystarczy choćby producent :)

http://www.infoarchitekta.pl/produkty/117-lazienka/6
1-wanna-dla-malych-pomieszczen.html

Google nie naprowadza? :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

5. Data: 2011-06-30 06:12:37

Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może poszukaj żeliwnej?
Były znacznie głębsze niż obecna blaszano-akrylowa tandeta.

-----

6. Data: 2011-06-30 23:05:14

Od: deepblue <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.infoarchitekta.pl/produkty/117-lazienka/6
1-wanna-dla-malych-pomieszczen.html

> Google nie naprowadza? :)

Ano nie :) Powyższe wymiary nie do przeskoczenia.

--
deepblue

7. Data: 2011-06-30 23:15:47

Od: deepblue <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-30 08:12, ąćęłńóśźż pisze:
> Może poszukaj żeliwnej?
> Były znacznie głębsze niż obecna blaszano-akrylowa tandeta.

Chyba tylko używkę albo nową za koszmarne pieniądze - zresztą znam
odpowiedź zony na taki pomysł...
Ale znalazłem akrylową pasującą do wymagań: Poolspa z serii Linea XL,
ciut droga ale jakoś przeżyję.

--
deepblue

8. Data: 2011-07-06 20:03:24

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-28 22:53, deepblue pisze:
> Zamieniłem mieszkanie na większe (w bloku niestety) i w związku z tym
> poszukuję głebszej niż standartowe 44cm wanny akrylowej. Najlepiej
> prostokątnej, 160x70 do 170x75.

Koło Modo 170x75

Sierp

co po braku wody - hydrofor i inne
szukam programu do projektowania szafek
uszkodzenie przewodu w bębnie
Przeróbka komina nie znam sie
czajnik elektryczny z regulacja temperatury