[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?

121. Data: 2003-07-02 11:28:18

Temat: Re: [Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?
Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Z. Boczek zamieszkała pod adresem
<z...@w...pl>
w artykule <news:bdtcs4$npg$1@atlantis.news.tpi.pl> napisała w ten
deseń:

Widać mnie mało znasz ;-)
Xena

122. Data: 2003-07-02 11:33:45

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> napisał w
wiadomości news:bdt0ou$pn7$10@atlantis.news.tpi.pl...

> Jakies wdzięki podziwiałes? Hmmm, jaki Ty szarmancki... Ułułu...
>
> Xena z wdziękami ;-)

Chodzi mi oczywiście o Twe pełne wdzięku oczy, żeby nie było ..ten...tego,
no, ani żadnego ułułu ;))))

Pozdrawiam
Andrzej

123. Data: 2003-07-02 11:39:35

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:bdug2i$l1d$3@atlantis.news.tpi.pl...
> [...] Jesteś pewna, że tego chcesz? ;-)

Ja osobiście nie chcę, jeśli można prosić. Na szczęście mnie
łatwo wyciąć :)

Dzięki za zdjęcia, pozdrawiam :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

124. Data: 2003-07-02 12:57:29

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> mówi:

>Ja osobiście nie chcę, jeśli można prosić. Na szczęście mnie
>łatwo wyciąć :)

To ja tez dołączam się do protestu i idę cicho płakać w kąciku. :)

>Dzięki za zdjęcia, pozdrawiam :)

Dołączam się również do podziękowań!

Agnieszka (następna osoba, która mi powie, że ciąża mi służy, dostanie w
zęby :-> )
(z zaskoczenia :-> )
(w końcu mam prawo mieć humory :-> )
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

125. Data: 2003-07-02 13:53:37

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Jul 2003 10:22:33 +0200, Oasy wrote:

> po kilku przedstawionych przeze mnie relacjach dotyczących tematów począwszy
> od bokserek, poprzez wszystkie inne związane mniej lub bardziej bezpośrednio z
> ich najbliższymi okolicami, może zrobić na osobie postronnej nie znającej
> dobrze grupy wrażenie że statystyczna grupowiczka jest pożądna, ale
> bynajmniej nie od słowa porządek. Jak do tego dołożymy informację o obawie
> Z.Boczka przed gwałtami zbiorowymi, to chyba same rozumiecie ;))))

Żebyś Ty się jeszcze Żoną nie zdziwił, Andrzej... :)
Może też pożądna i z nadzieją oczekuje Twojej inicjatywy w temacie
spotkania z nami? :]

--
Sygnaturkę de-generuje ręcznie Z. Boczek w nowym czytniku 40tude Dialog.

126. Data: 2003-07-02 14:00:39

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Jul 2003 13:27:43 +0200, Xena wrote:

> Jesteś pewna, że tego chcesz? ;-)
> Nie mam nic przeciwko panu Boczkowi ;-) ale jak zaraz pewna grupa osób
> intensywnie kiedyś odwiedzająca jego stronę się za nas weźmie, to nie
> wiem, czy przezyjemy z ta czkawką ;-)

Wrzucić mogę, no problem :)
A co do _pewnej_grupy_osób_ to Cię zmartwię, Xena - takie indywiduua jak my
są tematem już dawno przerobionym, przegryzionym, przetrawionym (choć może
nietrawionym) i wyplutym :)
Jeśli zatem przeżyłaś do dziś, nie musisz się obawiać już niczego :)
Co najwyżej jeszcze zlotów/spotkań/dyskusji na żywca - bo szybciej niż na
klawiaturze, to i czkawka może być o wiele bardziej gwałtowna :)
(Ale Hanka 'hunt for Red October' to duża i dzielna kobieta, przeżyła :))

--
Wszystkie wypowiedzi są moje, niezmyślane ale i nieprzemyślane.
Ciupaga w plecy wszystkim od 'skojarzenia to przekleństwo'! :)

127. Data: 2003-07-02 14:02:45

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Jul 2003 13:39:35 +0200, Hanka Skwarczyńska wrote:

> Ja osobiście nie chcę, jeśli można prosić. Na szczęście mnie
> łatwo wyciąć :)

Na szczęście się Tobą nie będę przejmował :)
"Vox populi vox Deo" czy jakoś tak - o demokracji :)P

--
No topic set - topic poszedł się topic.

128. Data: 2003-07-02 14:28:18

Od: Arfi <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena napisał:

> Też zdziwiona jestem - powinnaś była czkawke mieć i to zdecydowanie ;-)
>
> Tatiana co do teraz czka

Nooo, to tam niezła jechanka musiała być:-)

Lidka

129. Data: 2003-07-02 17:04:49

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Oasy wrote:

> Do Rybnika mam awersję od momentu jak tamtejsi panowie w niebieskich
> mundurkach za nader śpieszną jazdę zamochodem obdarzyli mnie taką
> ilością punktów że jakbym się z nimi wybrał na BP to pewnie bym
> czajnik dostał.

I bardzo słusznie :)
Napisałam to na złość ;), bo nie chcesz spotkania w Rybniku. Nic nie
myślicie o tych co to uzależnieni li tylko od komunikacji wszelakiej :(

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

130. Data: 2003-07-02 17:04:49

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Xena wrote:
> Jesteś pewna, że tego chcesz? ;-)
> Nie mam nic przeciwko panu Boczkowi ;-) ale jak zaraz pewna grupa osób
> intensywnie kiedyś odwiedzająca jego stronę się za nas weźmie, to nie
> wiem, czy przezyjemy z ta czkawką ;-)

Przecież byłyśmy przez większość tejże grupy obejrzane osobiście, więc
dla nich to żadna nowina.

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

Kryzys przedmałżeński - ratunku!
polecam wczasy dla dzieciaków-Rabka ("półkolonie")
rocznica ślubu
światowy skandal pedofilski w Kościele Rzymskokatliskim
światowy skandal pedofilski w Kościele Rzymskokatliskim