Re: [Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?

From: "Z. Boczek" <z...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: [Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?
Date: Wed, 2 Jul 2003 16:00:39 +0200
<bdnuhf$pse$1@news.onet.pl> <bdofd2$r37$1@nemesis.news.tpi.pl>
<001d01c33ef8$7d9da200$4f0e4cd5@h0o1t0>
<001601c33f40$c7707a40$070d4cd5@h0o1t0>
<bdqas7$c6c$1@nemesis.news.tpi.pl> <bdqbj6$gca$1@nemesis.news.tpi.pl>
<bdqdns$db$1@atlantis.news.tpi.pl>
<000601c33f90$e1677480$900e4cd5@h0o1t0> <bdrilt$g97$2@news.onet.pl>
<bdt0ou$pn7$10@atlantis.news.tpi.pl>
<000001c3407c$34997360$dd0e4cd5@h0o1t0>
<bdug2i$l1d$3@atlantis.news.tpi.pl>

On Wed, 2 Jul 2003 13:27:43 +0200, Xena wrote:

> Jesteś pewna, że tego chcesz? ;-)
> Nie mam nic przeciwko panu Boczkowi ;-) ale jak zaraz pewna grupa osób
> intensywnie kiedyś odwiedzająca jego stronę się za nas weźmie, to nie
> wiem, czy przezyjemy z ta czkawką ;-)

Wrzucić mogę, no problem :)
A co do _pewnej_grupy_osób_ to Cię zmartwię, Xena - takie indywiduua jak my
są tematem już dawno przerobionym, przegryzionym, przetrawionym (choć może
nietrawionym) i wyplutym :)
Jeśli zatem przeżyłaś do dziś, nie musisz się obawiać już niczego :)
Co najwyżej jeszcze zlotów/spotkań/dyskusji na żywca - bo szybciej niż na
klawiaturze, to i czkawka może być o wiele bardziej gwałtowna :)
(Ale Hanka 'hunt for Red October' to duża i dzielna kobieta, przeżyła :))

--
Wszystkie wypowiedzi są moje, niezmyślane ale i nieprzemyślane.
Ciupaga w plecy wszystkim od 'skojarzenia to przekleństwo'! :)