Globalne ocieplenie

91. Data: 2012-02-23 22:02:54

Temat: Re: Globalne ocieplenie
Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <i...@g...com> pisze:
> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
googlegroups.com...

> [...]
009.pdf
dowacenie

==========
> Glob! No ale w Polsce mamy za to palmy, i nie musimy ogrzewać domów!
> Co w tym złego?

No przecież konieczność inwestycji w klimatyzację (chłodzenie latem)
ostatecznie dobije Polską gospodarkę zwijającą się z punktu widzenia
13%+ bezrobotnych i kolejnych procent które wiedziały że warto zwiać za
granicę :-)

92. Data: 2012-02-23 22:03:50

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nego-ocieplenia

> Ja pierdziu :))))
> Widzisz w tym artykule jakieś liczby może ?
> jakbyś nie zauważyła, to pod artykułem masz komentarze, które
> również wołają o liczby.
>
> Iksi - dawaj tu na ławę:
> Jaki jest planowany limit CO2 dla Polski ?
> Jaka była roczna emisja podanych w artykule wulkanów ?
> Jaka jest światowa roczna emisja CO2 ?
Pamiętasz zagrożenie dziurą ozonową? Jak to mieliśmy masowo umierać na raka
skóry i przenosić się pod powierzchnię ziemi- bo życie na powierzchni będzie
niemożliwe? To miało nastąpić z całą pewnością pod koniec 20 wieku- na
poczatku tego. Co_się_stało_z_tą_dziurą? No oprócz tego, że wpadło do niej
całkiem sporo kasy dla różnych wydrwigroszów:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

93. Data: 2012-02-23 22:36:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Feb 2012 23:00:10 +0100, Chiron napisał(a):

> W USA nie tak dawno za granty napisano pracę naukową, którą potem szeroko
> obśmiano- a mianowicie dowodziła ona, jak bardzo amerykańskie krowy
> wytwarzają gazy cieplarniane (za przeproszeniem- popierdując)- i wyszło im,
> że to groźba dla Ziemi. Powaga:-)

http://ziemianarozdrozu.pl/artykul/1884/2010-2011-Na
jbardziej-rekordowa-pogoda-w-historii-pomiarow-czesc
-2
--

XL

94. Data: 2012-02-23 22:37:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Feb 2012 23:03:50 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> poczatku tego. Co_się_stało_z_tą_dziurą? No oprócz tego, że wpadło do niej
> całkiem sporo kasy dla różnych wydrwigroszów:-)

Otóż to.
--

XL

95. Data: 2012-02-24 07:21:01

Od: "sofu" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ZAWSZE wystaje taka sama część - 11% objętości. Dlatego żeby lód był
> całkiem zanurzony, należałoby go "docisnać palcem" - o co czepia się mnie
> Żółty.
> --

Ale mówimy o lodzie pokrywajacy Ziemię, który niekoniecznie musi pływać.

sofu

96. Data: 2012-02-24 08:08:43

Od: Marek Czaplicki <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> ...i gdy na Grenlandii znowu(sic!) zrobi się zielono.

Tam zaraz Grenlandia. Na Antarktydzie też kiedyś był ciepły klimat i
rosły wysokie drzewa. To wtedy gdy kontynent był bliżej równika niż
obecnie. :-)

97. Data: 2012-02-24 08:36:00

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sofu"

>---------
>
>Jak kamień rzucić do wody to poziom się podniesie o tyle, ile kamień wyprze
>wody (w tym wypadku 100% objętości mierzonej np. w litrach).
>Bo ciężar właściwy kamienia jest większy od ciężaru wody.

Tylko zwróć uwagę że jak był w łódce to wypierał tyle ile ważył, więc poziom
podniesie się.

pzdr
olo

98. Data: 2012-02-24 08:42:39

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-23 23:00, Chiron pisze:

> [...]
> krowy wytwarzają gazy cieplarniane (za przeproszeniem- popierdując)- i
> wyszło im, że to groźba dla Ziemi. Powaga:-)

Wiem o tym. A na tych wyliczeń powstawały projekty elektrowni, które
odbierają metan bezpośrednio z żołądków krów i go spalają. A dokładniej:
unieruchomiona na cale krótkie życie krowa stoi w boksie, a w brzuchu
ma dziurę z podpiętymi rurami.
Ale czy musimy zaraz oferować sobie skrajności ? Spróbujmy może iść
jakimś rozsądnym środkiem, co ? Zacznijmy od szukania rzetelnych źródeł
i powstrzymywania się od powtarzania idiotyzmów - jak Ikselka z tymi
wulkanami.

99. Data: 2012-02-24 09:08:25

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-23 22:13, Ikselka pisze:

nego-ocieplenia

> Nie odpowiedziałes na moje pytanie o emisję co2 przez dżunglę amazońską.

Najpierw zamknijmy wątek wulkanów i twoje twierdzenie o tym, że
emisja CO2 jest znikoma w porównaniu z nimi. Tymczasem jest dokładnie
odwrotnie. Proszę, liczby, które tak boisz się wprost napisać
i przyznać do błędu:

Roczna emisja przez wszystkie wulkany świata: 0,3 mld ton
Roczna emisja przy rzadkich, dużych erupcjach: ? <5,0 mld ton

Roczna emisja przez Polskę: 0,3 mld ton
Roczna emisja światowa: 20,0 mld ton

Czyli co z tą 'znikomością' ? Wyciągniesz jakieś wnioski
na temat swojego postępowania, czy to przekracza twoje zdolności ?

100. Data: 2012-02-24 09:16:52

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-24 10:08, zażółcony pisze:

> Roczna emisja przez wszystkie wulkany świata: 0,3 mld ton
> Roczna emisja przy rzadkich, dużych erupcjach: ? <5,0 mld ton
>
> Roczna emisja przez Polskę: 0,3 mld ton
> Roczna emisja światowa: 20,0 mld ton
z tego co widzę, to świat dobija już nawet do 30 mld ton

Test
Re: Co mają do zaoferowania głosiciele ateizmu?
Bez sensu
A o Islandii jakos cicho!? To już miesiac...
Nihilizm