Re: Głodóweczka

1. Data: 2001-03-26 17:30:57

Temat: Re: Głodóweczka
Od: Joanna S. <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczelam temat glodowki wiec skoncze. Glodoweczka miala byc oczyszczajaca, nie
odchudzajaca, ale wiadomo - my, kobiety to tylko o jednym :) W kazdym razie a propos
odchudzania. Zdarzylo mi sie mieszkac rok w USA. Przez pierwsze trzy miesiace
przytylam
15 kilogramow. Nie miescilam sie w niczym.

Schudlam po powrocie do Polski. Zadnej konkretnej diety, po prostu wszystkiego o
polowe
mniej, zadnych slodyczy, tluszczu, itd. To fakt, ze zamiast niektorych posilkow
popijalam koktajle w rodzaju slim fastow. Uratowal mnie ruch, bieganie po schodach i
intensywna praca.

Aha. Przed wyjazdem niecale 60 kg, po powrocie - jakies 75 (165 cm wzrostu). A teraz
szczesliwe 58.

Pzdr.
Aska

1. Data: 2001-03-27 07:19:03

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna S." napisala:

> Zaczelam temat glodowki wiec skoncze. Glodoweczka miala byc oczyszczajaca, nie
> odchudzajaca,

Oczyszczająca jest bardzo prosta - przez jeden dzień nic, oprócz dużej
ilości niegazowanej wody. Z moich doświadczeń - daje się przeżyć
bez większej przykrości, najlepiej wybrać dzień, kiedy ma się dużo
pracy :-)

Krycha

Smacznie witam!
Salatka curry z makaronem sojowym