Smacznie witam!

1. Data: 2001-03-26 16:17:21

Temat: Smacznie witam!
Od: "Iwona B." <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo smacznie! Jestem tu po raz pierwszy. Musze
przyznac, ze przejrzalam bardzo wiele grup, ale nigdzie nie panuje tak
serdeczna i mila atmosfera jak u Was. Postanowilam wiec zostac tu dluzej.
Jako wkupne ;) podaje przepis na ulubiona salatke.

Salatka z brokula
1 brokul
7 jaj
3 pomidory
maly majonez (polecam Winiary)
smietana lowicka 12% - 2-3 lyzki
3 zabki czosnku
Brokuly podzielic na rozyczki, wrzucic na wrzatek, dodac do tego lyzke soli
i oleju, gotowac 2-3 min.bez pokrywki. Nastepnie odcedzic i wystudzic.
Ugotowac jajka na twardo, obrac i pokroic na cwiartki.Pomidory pokroic na
osemki. W szklanym naczyniu ukladac na przemian: rozyczke brokula, czastki
jajka i pomidora. Nastepnie zrobic sos: wymieszac majonez, smietane,
rozgnieciony czosnek i przyprawy (sol, pieprz). Salatke polac sosem, przed
podaniem schlodzic w lodowce.
Jest bardzo smaczna, ciekawie wyglada i szybko sie ja robi. Polecam!

Z apetycznymi pozdrowieniami
Iwona

1. Data: 2001-03-27 04:53:20

Temat: Re: Smacznie witam!
Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona B." <i...@p...onet.pl> wrote
> [...]
> serdeczna i mila atmosfera jak u Was. Postanowilam wiec zostac tu dluzej.
> Jako wkupne ;) podaje przepis na ulubiona salatke.

Witaj zatem ;-)))
Ania

1. Data: 2001-03-27 08:22:20

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona B." <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jest bardzo smaczna, ciekawie wyglada i szybko sie ja robi. Polecam!
>
> Z apetycznymi pozdrowieniami
> Iwona

Witaj Iwonko. Ta salatka to cos dla mnie! Jako ze pracuje lubie szybko
przygotowywane dania, tak wiec napewno skorzystam z przepisu i zrobie ta
salatke!
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-03-28 09:22:18

Od: "oza" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bylo pycha!!!
jak zwykle jednak troszke mnie ponioslo i nie mogac sie oprzec pokusie
dodalam garsc orzechow wloskich oraz posiekana natke!
to byla dobra decyzja, bo smak sie nieco wyostrzyl, mniaaaaam.......
acha, i uwazajcie zeby nie przedobrzyc z majonezem.
pozdrawiam:)

1. Data: 2001-03-30 10:58:04

Od: "pawel" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oza" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to byla dobra decyzja, bo smak sie nieco wyostrzyl, mniaaaaam.......
> acha, i uwazajcie zeby nie przedobrzyc z majonezem.

wlasnei ja przedobrzylem zreszta z czosnkiem tez.....
ale i tak byla super !!!
wystaczyla na kolacje i sniadanie :)))

pzodarwaim

pawel