Gloooooooooobik, gdzie jesteś ?

11. Data: 2013-02-19 23:43:16

Temat: Re: Gloooooooooobik, gdzie jesteś ?
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nick Cave & The Bad Seeds: We No Who U R
Tree don't care what a little bird sings
We go down with the due in the morning light
The tree don't know what the little bird brings
We go down with the due in the morning

And we breathe, in it
There is no need to forgive
Breathe, in it, there is no need to forgive

The trees will stand like pleading hands
We go down with the due in the morning light
The trees all stand like pleading hands
We go down with the due in the morning light

And we breathe it in
There is no need to forgive
Breathe it in, there is no need to forgive

The trees will burn with blackened hands
We return with the light of the evening
The trees will burn blackened hands
Nowhere to rest, with nowhere to land

And we know who you are
And we know where you live
And we know there's no need to forgive

[...]

And we know there's no need to forgive again

12. Data: 2013-02-20 08:42:28

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-19 23:07, bat pisze:
> [...]
youtube_gdata_player

> trzeba miec intelekt globa, czyli rozum wielkosci glowki od szpilki,
> zeby nie znac tekstowo. male powody do smiechu, chyba ze z
> samoswiadomosci zazenowania, w co tez watpie.

a jaki trzeba mieć intelekt i wielkość rozumu, żeby oceniać intelekt
człowieka i wielkość jego rozumu w oparciu o znajomość -lub też nie
znajomość, modnych gadgetów, będących na zewnątrz człowieka...

a jakiej wielkości ty masz rozum, jeśli okazałoby się, że glob zwrócił
się do mnie o pomoc, bo np wie, że umiejąc ją ode mnie przyjąć, stworzy
dla mnie możliwość jej dawania? czy myślisz że rozum karalucha może
wystarczyć żeby pojąć siebie samego, a tym samym uznać za nieistotne
cenowo/śmieciowo czy inne cywilizacyjne śmiecie...?

V.

13. Data: 2013-02-20 09:02:57

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 19 lutego 2013 23:07:09 UTC+1 użytkownik bat napisał:
> W dniu 2013-02-19 22:43, outside pisze:

> trzeba miec intelekt globa, czyli rozum wielkosci glowki od szpilki,
> zeby nie znac tekstowo. male powody do smiechu, chyba ze z
> samoswiadomosci zazenowania, w co tez watpie.

Jakby to powiedzieć... nie mozna wymagac od osoby nie do konca normalnej by
przejawiala normalne zachowania :) :)

Druch

14. Data: 2013-02-20 13:57:40

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 10:02, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> Jakby to powiedzieć... nie mozna wymagac od osoby nie do konca normalnej by
przejawiala normalne zachowania :) :)

> Druch

Znaczy znasz hiszpański, bo jak nie znasz to jesteś nienormalny?
Nienormolne to są takie wynaturzone buraki, bo oskarżacie teraz że jak
ktoś nie będzie znał japońskiego to jest nienormalny. Spierdalać
wynaturzeńcu zasrywający internet chorym gównem buraczanym chorogiewo.

15. Data: 2013-02-20 13:59:16

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 09:42, V <f...@h...com> wrote:

> [...]
> wystarczyć żeby pojąć siebie samego, a tym samym uznać za nieistotne
> cenowo/śmieciowo czy inne cywilizacyjne śmiecie...?

Jakoś niedoczekałem się znajomości jezyka angielskiego u bat, już
sobie przetłumaczyłem tylko musiałem szukać tekstu.

16. Data: 2013-02-20 14:14:48

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 09:42, V <f...@h...com> wrote:

> [...]
> wystarczyć żeby pojąć siebie samego, a tym samym uznać za nieistotne
> cenowo/śmieciowo czy inne cywilizacyjne śmiecie...?

Dlatego stwierdziłem że nie ma co tu gadać, bo buractwo wynaturzone,
będzie się z urojeń przypieralać i są tylko dwie możliwości - iść
gdzie indziej gdzie można normalnie pogadać lub kurwę zasrywają
internet kołem napierdalać. Bo z nimi nie da się normalnie, nie mają
cech ludzkich tak są zdegenerowani.

17. Data: 2013-02-20 15:10:29

Od: bat <c...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-20 15:14, outside pisze:

> [...]
> gdzie indziej gdzie można normalnie pogadać lub kurwę zasrywają
> internet kołem napierdalać. Bo z nimi nie da się normalnie, nie mają
to zielone zaplucie się na brodzie to u ciebie norma? moze pochwalisz
sie wynikami tlumaczenia tekstu piosenki bez znajomosci angielskiego?

18. Data: 2013-02-20 15:25:56

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 16:10, bat <c...@l...pl> wrote:

ature=youtube_gdata_player

> to zielone zaplucie się na  brodzie to u ciebie norma? moze pochwalisz
> sie wynikami tlumaczenia tekstu piosenki bez znajomosci angielskiego?

Czyli skaczesz na ludzi na ulicy bo ktoś nie zna japońskiego? W tej
muzyce jest ważna muzyka, opery włoskiej też językowo nie znasz ale
słuchasz kompozycji i emocji, a następnie tłumaczysz . Ogólnie wiem co
trzecie słowo kto co mówi po angielsku, ale do Nicka tak się nie da,
po tu już gra głębia języka ,więc tranlatora użyłem a następnie zbiłem
w odpowiedni sens....translator tłumaczy tak.....

19. Data: 2013-02-20 15:27:15

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 16:25, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
> po tu już gra głębia języka ,więc tranlatora użyłem a następnie zbiłem
> w odpowiedni sens....translator tłumaczy tak.....

Nick Cave & The Bad Seeds: We No Kto UR
Drzewo nie obchodzi, co ptaszek śpiewa
Schodzimy z powodu w świetle poranka
Drzewo nie wiem, co ptaszek przynosi
Schodzimy z powodu rano

I oddychamy, w tym
Nie ma potrzeby, aby przebaczyć
Oddychania, w nim, nie ma potrzeby, aby wybaczyć

Drzewa będą ważne jak błagalnie ręce
Schodzimy z powodu w świetle poranka
Drzewa wszyscy stoją jak błagalnie ręce
Schodzimy z powodu w świetle poranka

I wdychać go w
Nie ma potrzeby, aby przebaczyć
Oddychać w, nie ma potrzeby, aby wybaczyć

Drzewa będą płonąć poczerniałych dłoniach
Wracamy ze światłem wieczorem
Drzewa spali sczerniałe ręce
Nigdzie na odpoczynek, z nigdzie nie lądować

I wiemy, kim jesteś
I wiemy, gdzie mieszkasz
I wiemy, że nie ma potrzeby, aby przebaczyć

[...]

I wiemy, że nie ma potrzeby, aby ponownie wybaczy

20. Data: 2013-02-20 15:48:31

Od: bat <c...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-20 16:27, outside pisze:

> [...]
>
> I wiemy, kim jesteś
> I wiemy, gdzie mieszkasz
> I wiemy, że nie ma potrzeby, aby ponownie wybaczy
doskonale ltumaczenie. powinienes sie zatrudnic w tej branzy.masz dar.

Ciekawostka o polskiej szkole
Szukam grupy dyskusyjnej dla singli
Nie wierzę żeś zwierzę :-)
Prośba o wypełnienie ankiety - Fundacja Wemenders
Celibat :życie bez seksu