Głosowanie na Maskotkę Roku 2010

71. Data: 2010-03-10 19:07:29

Temat: Re: G???????????????????????????????
Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości
news:hn8i5o$76f$1@inews.gazeta.pl...

> Chyba sprawdzian należy powtórzyć.
> Przymroziło, gdy się gałązki w domu wygrzewały.
> Żarnowiec mi ostatnio zbrązowiał a przez wiele lat
> zimował bez problemu.

U Ciebie w Stalowej może i pomroziło mocniej.
U mnie sprawdzam co dwa dni.
Nic nadmiernie nie przemrożone, choć jednak nieco więcej niż zwykle.
Brzoskwinie będą owocować na pewno.

Pozdrawiam optymistycznie
skryba

72. Data: 2010-03-10 20:19:23

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogorodowy pisze:

> U Ciebie w Stalowej może i pomroziło mocniej.
> U mnie sprawdzam co dwa dni.

Zobaczyłam szkodę w sobotę. To po poprzedniej fali mrozu, co
od wschodu powiało. Brzoskwinia u mnie może nie ucierpiała, miało ja co
osłonić. Sprawdzę w kwietniu,wtedy też potrafi załatwić kwiaty.
Obym nie wykrakała.

Pozdrawiam, Barbara

73. Data: 2010-03-13 16:00:03

Temat: Re: Głosowanie na Maskotkę Roku 2010
Od: malgorzata <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki pisze:
> Ponieważ palą się wszyscy do nowych wyborów

Kot :)

pozdrawiam
M.

74. Data: 2010-03-13 19:04:10

Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja na kota :)
Przem

75. Data: 2010-03-13 21:01:52

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można mieć ogród bez kota.
Można mieć kota bez ogrodu.
Nie każdy ogrodnik ma lub chce mieć kota.
Czy ktoś z głosujących na kota ma w swoim ogrodzie rysia lub żbika ?

Pozdrawiam, Barbara

76. Data: 2010-03-14 08:30:01

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można mieć ogród bez kota.
> Można mieć kota bez ogrodu.
> Nie każdy ogrodnik ma lub chce mieć kota.

Hejka. "Lecz miłośników kotów jest więcej
i mocno wierzę w to,
że ten świat
nie zginie nigdy dzięki nim."
Pozdrawiam ślepo Ja...cki

77. Data: 2010-03-14 10:46:49

Od: "zmykam" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście , że na Kota!

78. Data: 2010-03-14 11:54:47

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zmykam" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> oczywiście , że na Kota!
> pozdrawiam

Hejka. No, to ja mam wniosek formalny. Głos tych, którzy w ciągu roku
mieli na naszej grupie mniej niż 20 postów się nie liczy. Dopuszczam wyjątki
w postaci zasłużonych weteranów grupowych, którzy już wszystkie ogrodowe
rozumy pozjadali i po prostu nie rozdrabniają się odpowiedając na banalne
pytania.
Członek powinien być aktywny przez cały rok a nie tylko od święta, jakim
jest głosowanie na ogrodową maskotkę roku. ;-)
Pozdrawiam weryfikacyjnie Ja...cki
PS 20 rocznie to mniej niż 2 miesięcznie czyli b. mało.

79. Data: 2010-03-14 14:56:27

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

On 3/14/2010 4:30 AM, Dirko wrote:

> Hejka. "Lecz miłośników kotów jest więcej
> i mocno wierzę w to,
> że ten świat
> nie zginie nigdy dzięki nim."

Jeszcze by tego brakowało, żeby świat zginął dzięki miłośnikom
kotów! Chociaż kto wie...

Pozdrowienia,
Michał

80. Data: 2010-03-14 15:36:31

Od: "agusia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
| mieli na naszej grupie mniej niż 20 postów się nie liczy. Dopuszczam
wyj?tki
| w postaci zasłużonych weteranów grupowych, którzy już wszystkie ogrodowe
| rozumy pozjadali i po prostu nie rozdrabniaj? się odpowiedaj?c na banalne
| pytania.
| Członek powinien być aktywny przez cały rok a nie tylko od ?więta,
jakim
| jest głosowanie na ogrodow? maskotkę roku. ;-)
| Pozdrawiam weryfikacyjnie Ja...cki
| PS 20 rocznie to mniej niż 2 miesięcznie czyli b. mało.

Niektórzy tak jak ja - czytają i się uczą przez to, wykorzystując w praktyce
:)
A więc koty górą - glosuje na kota :)

--
Pozdrawiam