Głosowanie na maskotkę roku 2007/2008

131. Data: 2007-03-19 18:16:50

Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku 2007/2008
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek wrote:

> I słusznie, bo np czy słyszał ktoś piosenkę o sikorce ? nieeee a o
> biedroneczce w kropeczki taaak :-D

Jak bylam mala, w Gdansku w teatrze Miniatura (lalkowym) bylo
przedstawienie o biedronce, ktorej skradziono kropki. Byl to prawidlowy
kryminal, z czarnym charakterem w postaci lisa i cala grupa pomocnych
lesnych istot, ktore zwoluja sie za pomoca sekretnego hasla - KI KROP.
Kto znal haslo, nalezal do grupy odzyskujacej biedronkowe kropki.
powiedz KI KROP szybko 3 razy i tez bedziesz nalezal:)

Wspomnieniowo
MB

132. Data: 2007-03-20 11:56:16

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Zwłoki przeważnie są nie miłe :-)
> Dlatego namawiam Cię do głosowania na żywą biedronę.
> Glizda - fuj!!

Ja chę cos do pogłaskania. Czyli rysiek albo kuna :)

> A nie były to czasem stonki podrzucane przez imperialistow???

Zgniłych w dodatku ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

133. Data: 2007-03-20 13:45:55

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w wiadomości
Janusz Czapski wrote:

> Zwłoki przeważnie są nie miłe :-)
> Dlatego namawiam Cię do głosowania na żywą biedronę.
> Glizda - fuj!!

Ja chę cos do pogłaskania. Czyli rysiek albo kuna :)

Podobno spore emocje są przy głaskaniu tygrysa :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

134. Data: 2007-03-20 15:06:35

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

(...)
> Podobno spore emocje są przy głaskaniu tygrysa :-)

Kiedys w książeczce do angielskiego miałam wierszy o pani, która
uśmiechała się jadąc na spacer na tygrysie. Kiedy wracali, uśmiechał
się tygrys :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

135. Data: 2007-03-20 19:09:05

Od: Jerzy Nowak <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):
> Użytkownik "Jerzy Nowak" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
>>
> O! A gdzieżeś Ty bywał jak Ciebie nie było? Przypadkiem nie siedziałeś na
> drzewie w okolicach Rospudy??? :-))) :-)))

Byłem obok, tylko czytałem sobie, wypadł mi adres z Megapolis a ponadto
walczyłem z Neostradą.
Mam teraz dwa razy szybszą za pół ceny i bez limitu na ściąganie.
;-)

--
pozdr. Jerzy

sa sakowronki :-D