Głosowanie na maskotkę roku 2007/2008

51. Data: 2007-03-03 16:21:49

Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku 2007/2008
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba"

> A mnie ona właśnie z okresem wegetacji roślin się kojarzy.
> Przecież zjada różnych gąsienic itp. tyle ile waży. Zatem latem.

No niby tak, ale latem jest tyle innych ptaków że sikorki nikną w tłumie
!

Choć w zeszłym roku zaobserwowałam jak modra gromadnie pluskała się w
wanience wody pod kranem w sadzie ... ależ miały uciechy i te świergoty :-D

Serdecznie Miłka

52. Data: 2007-03-03 17:31:00

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
się w
> wanience wody pod kranem w sadzie ... ależ miały uciechy i te

Zatem masz okazję je docenić w tym roku
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

53. Data: 2007-03-03 19:12:47

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus napisał:

> Po jednej głębszej kawie ???

Skąd takie brzydkie skojarzenia ?
To fragment piosenki kabaretowej.
Ktoś powinien kierowac ruchem w powietrzu :-)

http://www.lukaszprzybylowicz.com/v/OWADY/2000_18_10
.jpg.html
a pszczółkę widziałam dzisiaj na kwitnącym przebiśniegu

Pozdrawiam, Barbara

54. Data: 2007-03-03 19:28:16

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:

> Piszę w takim znaczeniu jak bym pisał "mam przyjaciela". A na poważnie
> dokarmiałem 2 lata temu młode - jajkami i jedzeniem dla kotów i chyba
> dlatego przychdzą. Młode to bawią się na dachu jak małe koty. Bardzo fajne
> zwierzątko!

Hej, masz super towarzystwo !
To kuny mają Cię za przyjaciela :-)
Ja zrobiłam 2 "jeżownie". Latem jeż przychdził,
może się zadomowi. Raz zimował, nornic nie było :-)

Pozdrawiam, Barbara

55. Data: 2007-03-03 19:37:12

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> Do niedawna byłam skłonna głosować za biedronką ale tym motylem bardzo
> mnie ująłeś !

To może trochę zmienić ordynację ?
Do jakiegos terminu zgłaszac propozycje a dopiero później głosować?
Żeby był czas na zastanowienie się. Może się okazać, że czyjaś
propozycja jest lepsza od np.mojej zgłoszonej wcześniej
i co wtedy? Przepadło :-) , nie mogę głosować inaczej ?

Pozdrawiam, Barbara

56. Data: 2007-03-04 14:47:40

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio" napisał:

>Na dżdżownicę wędkarze mówią glizda, kuny dobrze nie widziałem a
zdjęcia biedronki będą nudne.

Nudne??
Od kiedy erotyczne zdjęcia są nudne ;-))??
http://ogrodniczek.republika.pl/biedronki.html
Jestem za biedronką!

--
Jerzy Wierzchnicki

57. Data: 2007-03-04 16:55:10

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki"
<j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zdjęcia biedronki będą nudne.
>
> Nudne??
> Od kiedy erotyczne zdjęcia są nudne ;-))??
> http://ogrodniczek.republika.pl/biedronki.html
> Jestem za biedronką!

Iskają się. A to małpy.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

58. Data: 2007-03-04 18:25:52

Od: j...@a...com szukaj wiadomości tego autora

> zdjęcia biedronki będą nudne.

Zgadzam sie. Popatrz np na to zdjecie:

http://plfoto.com/1777/zdjecie.html

> Nudne??
> Od kiedy erotyczne zdjęcia są nudne
;-))??http://ogrodniczek.republika.pl/biedronki.html
> Jestem za biedronką!

Jezeli chodzi o erotyczne zdjecia to swierszcze nie maja
konkurencji... nie bez powodow wiadome publikacje nazywa sie czasem
"swierszczykami" ;-))) Jezeli macie wiecej jak 18 lat to obejrzyjcie
to:

http://plfoto.com/1323/zdjecie.html

Erotyczne moga byc zdjecia nie tylko owadow i innych zyjatek...
"kfiatki" tez moga czemu nie im tez nalezy sie... niewierzycie
popatrzcie ponizej:

http://plfoto.com/2972/zdjecie.html

Zaba tez bylaby piekna maskotka popatrzcie jaka piekna:

http://plfoto.com/2442/zdjecie.html

Najciekawsza maskotka bylaby modliszka... polaczenie seksu z horrorem
a w ogrodzie poniekad tez pozyteczna:

http://plfoto.com/8403/zdjecie.html

Pozdrowienia,

JanuszB

59. Data: 2007-03-04 19:00:04

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@a...com> napisał w wiadomości

Zaba tez bylaby piekna maskotka popatrzcie jaka piekna:

http://plfoto.com/2442/zdjecie.html

Piękna, ale nikt się nie zgodzi żeby po roku ropuchy dać rok żaby ...
Komendant nie pozwoli ;-)

Serdecznie Miłka

60. Data: 2007-03-04 20:00:41

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Mar, 19:25, j...@a...com wrote:

> Erotyczne moga byc zdjecia nie tylko owadow i innych zyjatek...

No pewnie ;-)
A ogródki działkowe są po co?

Mistrz Jan Izydor Sztaudynger o ogródkach pisał tak:
Rzekła lilia do motyla: Nikt nie patrzy, niech pan zapyla!

Pozdrawiam, Jacek

sa sakowronki :-D
BEZPIECZEŃSTWO NA OGRODACH.
w drodze do Limanowej