Główka

1. Data: 2001-01-10 12:35:03

Temat: Główka
Od: "Wojtek" <w...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Moje dziecko co jakiś czas przechyla główkę na lewą stronę. Okresy te trwają
kilka dni po czym znów wszystko wraca do normy.
Czym to może być spowodowane??

2. Data: 2001-01-11 08:04:58

Temat: Re: Główka
Od: "J S" <s...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

mojego brata dziecko mialo podobne objawy
Nie wiem dokladnie jaka padla diagnoza (cos z ukladem nerwowym), ale
upewnial sie u dwoch lekarzy i zaczal z nim jezdzic na gimnastyke. Po roku
wszystko jest w porzadku .Nie lekcewaz tych objawow
pozdr Jola

3. Data: 2001-01-13 11:54:58

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej...
Najlepiej wynierz sie do lekarza... Moze to byc spowodowane nadmiernym
naciagnieciem miesni, ktore moze byc spowodowane najroznorodniejszymi
przyczynami, ktore trudno wszystkie wymienic...
Pozdrawiam...
LiBi

Nootropil, Piracetam
Wplyw promieniowania rentgenowskiego na plodnosc
GUILLAN-BARRE
Littmann
aborjca-konflikt światopopoglądów