Główka niemowlaka

21. Data: 2010-06-24 07:35:46

Temat: Re: Główka niemowlaka
Od: Gipsy <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

SIM pisze:

> tomografia jest niezb edna przy tycg wotpliwościach
>
> jk

Dlaczego tak usilnie zaleca Pan tomografię? U nas lekarz najpierw
zalecił dla naszej spokojności badanie dna oka.

22. Data: 2010-06-24 07:45:55

Od: "SIM" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zalecił dla naszej spokojności badanie dna oka.

bo jest to standard. W polsce lekarze nie chcą kierowac z powodu ceny.
Badanie proste, nieinwazyjen a drogie więc zniechęcają.
Sprawdz np pls checklisty nimieckie albo USA.
jk

23. Data: 2010-06-25 12:57:40

Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-21 13:56, Gipsy pisze:
> Chłopiec, urodzyny w 35tc:
> 51cm/3000g gł:34 klatka:31
>
> 1 miesiąc
> 4680/54 39/38
>
> 3 miesiąc
> 6300/66 42/40
>
> 6 miesiąc
> 8900/72 47/48
>
> 8 miesiąc
> 10000/74 48/46,5
>
> Ojciec duża bańka bo 59cm przy 178 i 75kg
> Matka 55 przy 178/60
>
> Pediatra twierdzi ze rozwija sie prawidłowo, dziś pani ze sklepu
> nastraszyła nas zbyt dużą główką. Martwić się?

> [...]

Skoro dziecko w wieku 8 m-cy waży 10 kg - to logiczne,
że główka też rośnie proporcjonalnie do reszty.
Te 10 kg wystarczyłoby na 10-12-ty miesiąc.
Może nie należy przekarmiać dziecka?!
M.

24. Data: 2010-07-02 22:52:27

Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gipsy" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Chłopiec, urodzyny w 35tc:
> 51cm/3000g gł:34 klatka:31
>
> 1 miesiąc
> 4680/54 39/38
>
> 3 miesiąc
> 6300/66 42/40
>
> 6 miesiąc
> 8900/72 47/48
>
> 8 miesiąc
> 10000/74 48/46,5
>
> Ojciec duża bańka bo 59cm przy 178 i 75kg
> Matka 55 przy 178/60
>
> Pediatra twierdzi ze rozwija sie prawidłowo, dziś pani ze sklepu
> nastraszyła nas zbyt dużą główką. Martwić się?

Nie.
Pójść i walnąć między oczy panią ze sklepu.
Jak sie samopoczucie nie poprawi to walnąć swoją bańką o jakiś kant.
i nauczyć sie paru podstawowych zasad.
Jedna z nich jest taka, że lekarz leczy a sprzedawca sprzedaje.
Jak mam wątpliwości co do zdrowia swojego lub bliskich to idę jeszcze raz do
lekarza lub do innego lekarza (co akurat mam przetrenowane z powodu
schodzenia które leczą u mnie drugi rok).
Jak mam problem z tymco kupiłem to idę do sprzedawcy po poradę lub po
wymianę na inny towar.

Więcej filozofii w tym nie ma.
I być nie może.

--
PawełJ

tańsze alternatywne leki
lekko ot ] jedzenie bardzo przyswajalne
Brak przyjemności seksualnej po długim okresie onanizmu.
Ogrzewanie podlogowe a zdrowie
Totalne olewanie pacjentów w Polsce